Egy nashville-i grafikus, Clif Dickens játszott el a gondolattal.

Nemzetközi és amerikai cégeket figuráz ki Clif Dickens nashville-i grafikus, egyszerűen a vállalati logók alá új szlogent helyezve. A gunyoros jelmondatok jó része valóban telitalálat, és Dickens saját oldalának, a Honest Slogans-nek is van egy szlogenje: Amit valójában gondolnak az emberek.

A grafikus mindenféle tippet elfogad, merthogy egyedül viszi a projektet. Korábban különböző helyeken dolgozott grafikusként – még a később kigúnyolt Starbucks-ban is –, jelenleg azonban szabadúszó, mondhatni, főállásban gúnyolódik elsősorban világmárkákon.

Szabadtéri kalandok - át az iskolai campusonSzabadtéri kalandok - át az iskolai campuson

Kapcsolatba lépni másokkal, bármi ok nélkülKapcsolatba lépni másokkal, bármi ok nélkülSzex kvízek, szex tippek, szex tényekSzex kvízek, szex tippek, szex tények

 

A reptéri csokiA reptéri csokiRemélem, a volt szobatársam exének féltestvére nem változtatott jelszótRemélem, a volt szobatársam exének féltestvére nem változtatott jelszót

Legutóbb Emanuele Abrate olasz grafikusról írtunk, aki újratervezte a világ legrosszabb logóit. A hasonló próbálkozásokat felfoghatjuk játéknak, önmarketingnek, másokat is érdeklő hobbinak, mindenesetre az semmiképpen nem baj, ha a naponta látott logókra időnként kicsit más szemmel nézünk.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Szeressük vagy sem a Zara új logóját?

Szeressük vagy sem a Zara új logóját?

Talán túlzsúfolt, biztosan nem tökéletes, de elég pontosan pozicionálja a márkát.

Mit üzen a VW új logója?

Mit üzen a VW új logója?

Elsőre nem is tűnik lényegesnek a különbség, holott vannak, akik forradalminak tartják.

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Még a betűtípus írásjeleinél is felhasználták a város jellegzetes épületeit, helyszíneit.

Szeressük vagy sem a Zara új logóját?

Szeressük vagy sem a Zara új logóját?

Talán túlzsúfolt, biztosan nem tökéletes, de elég pontosan pozicionálja a márkát.

Mit üzen a VW új logója?

Mit üzen a VW új logója?

Elsőre nem is tűnik lényegesnek a különbség, holott vannak, akik forradalminak tartják.

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Még a betűtípus írásjeleinél is felhasználták a város jellegzetes épületeit, helyszíneit.

Szeressük vagy sem a Zara új logóját?

Szeressük vagy sem a Zara új logóját?

Talán túlzsúfolt, biztosan nem tökéletes, de elég pontosan pozicionálja a márkát.

Mit üzen a VW új logója?

Mit üzen a VW új logója?

Elsőre nem is tűnik lényegesnek a különbség, holott vannak, akik forradalminak tartják.

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Még a betűtípus írásjeleinél is felhasználták a város jellegzetes épületeit, helyszíneit.

Hirdetés
2025/32025/22025/12024/12024/82024/72024/62024/52024/42024/32024/22024/12023/62023/82023/52023/72023/62023/42023/52023/42023/32023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1