Refik Anadol az adatokat mesterséges intelligencia segítségével kinyeri és feldolgozza, majd installációt készít belőle.
Sok város régóta szerette volna megtenni, a járvány felgyorsította mindezt.
Most aztán igazán nagy szükség van az alkotói fantáziára.
Nincs értelme jövőre megrendezni az idei kiállítást Milánóban.
Az ok a koronavírus.
A londoni COS a ecoLogicStudióval közös látványos kollaborációjával tér vissza a milánói designhétre.
A design szerepe megkérdőjelezhetetlen a közösségek fejlesztésében és a környezetvédelemben.
A tavasz a forradalmak szimbóluma, az Örök Tavasz névre keresztelt pavilon pedig a gondolkodásunké.
Klaus Littmann erdője sokkoló disztópiát tár a világ elé.
Az Oerol Festivalon bemutatott Plan B ember és természet kapcsolatának disztópikus vízióját vetíti elénk.
Performatív design Dádpusztán, az Ozora fesztiválon.
A Happy Street projekt kicsit olyan, mintha Londonban jártak volna a Kétfarkú Kutyák.
A legendás brutalista épület Gotham Cityvé változott.
Ilyen volt a 3. Hello Wood Építész Mustra.
Az év első felében a Fuga Építészeti Központban bemutatott Steps Ahead c. kiállítás után a lengyel design ősszel visszatér Budapestre.
Az Octogon Deco harmadik lapszámában megidézzük Frida Kahlo-t, betekintünk a Kreinbacher Birtok pezsgő világába és trendteremtő tervezők újdonságaiból válogatunk.
A COS bemutatta az Open Sky című, monumentális installációt, amelyet az amerikai Phillip K. Smith III. tervezett.
Nemzetközi zsűri díjazta a „TOKUJIN YOSHIOKA x LG: S.F_Senses of the Future” („A jövő érzékei”) névre keresztelt fényinstallációt.
A 2017-es Salone del Mobile kiállításon felépített nagyvárosi koncepció a lehető legkisebb alapterületű élettér környezettudatos vízióját állítja a középpontba.
A szavak közti csend állt a 2017-es magyar pavilon fókuszában Lipcsében.