Hirdetés

Csuth Péter grafikus eljátszott a gondolattal és megtervezte őket.

Hirdetés

Budapest a kocsmák, romkocsmák, pubok, italozók városa. Mindenkinek van egy jó sztorija a helyekről, mindenki kötődik hozzájuk valamilyen formában, legyen fiatal vagy idős, hazai vagy külföldi, budai vagy pesti. De nem csak nekünk vannak történeteink a kocsmákról, hanem ezeknek a helyeknek is megvan a maguk históriája, karaktere, egyénisége, amelyekhez Csuth Péter grafikus tervezett címkéket. 
Kertem

Vajon milyen lenne az A38 vagy a Béla emberként? - tette fel a kérdést Csuth Péter grafikus, amelyre a választ ugyan pontosan nem tudja, de továbbvitte a gondolatmenetet azzal, hogy milyen lenne ha az általa összegyűjtött 14 különböző hely saját sört készítene és ezek mindegyikének az adott helyhez illő címkéje lenne.

A tervezés során az volt a célja, hogy az egyes helyszínek hangulatai, vizuális megoldásai visszaköszönjenek a fiktív sör címkéjén is, és mindegyik jól tükrözze a hely karakterisztikáját. A grafikus Budapest Label Tour válogatásába az A38 Hajó, a Beat On The Brat, a Béla, a Doboz, a Dürer Kert, a Dzzs, a Kertem, a Központ, a Klub Vittula, a LÄRM, a Skål, a Neked Csak Dezső, a Szimpla Kert és a Telep került be. 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

A Kia új logója igyekszik lépést tartani a márkával

A Kia új logója igyekszik lépést tartani a márkával

A koreai autógyártó új logóját mindenképpen szokni kell.

Egy olasz designer újratervezte a világ legrosszabb logóit

Egy olasz designer újratervezte a világ legrosszabb logóit

Mert egy brand logó teljes siker vagy akár totál bukás is lehet.

Így készült Kaposvár új arculata

Így készült Kaposvár új arculata

Kiss Miklós tervező egy interjúban elárulta: folytatódik az arculattervezés, izgalmas elemekkel.

Hirdetés