A márka célkitűzése, hogy magas minőségű, a hétköznapi, rohanó élet igényeit kiszolgáló praktikus és egyszerre esztétikus kiegészítőket tervezzen. 

A Ducsai.Leather.Goods márka a lassú építkezés híve. A márka célkitűzése, hogy magas minőségű, a hétköznapi, rohanó élet igényeit kiszolgáló praktikus és egyszerre esztétikus kiegészítőket tervezzen. Új termékeink a fogyasztói igényekre reagálnak, amit a vásárlóinkkal fenntartott szoros kapcsolatnak köszönhetően tudunk mindig naprakészen felmérni. Szeretjük bevonni a tervezésbe a játékos vásárlóinkat, így nem félünk megkérdezni tőlük, milyen táskára van szükségük a mindennapokban. A prototípust heteken át teszteltük és finomítottuk, hogy biztosan megfeleljen az alapvető ez ergonómiai elvárásoknak.



Nagyon fontos számunkra, hogy a márka iránt érdeklődők könnyedén tudjanak azonosulni az általunk képviselt értékekkel. Ezért termékeinket igyekszünk hétköznapi embereken bemutatni, szembe menve a divat világ idealizált nőképével. Aktuális kampányunkhoz egy jogászt és egy fiatal sportolót kértünk fel, hogy képviselje a Ducsai.Leather.Goods márkát személyiségükkel. Termékeink olyan hazai manufaktúrában készülnek, ahol megváltozott munkaképességű emberek dolgoznak professzionális szakemberek útmutatásával.
ESTHER hátizsákunkat igazi városi nőknek találtuk ki, akik megállíthatatlanul, végtelen lendülettel vágnak neki a napi kihívásoknak. Nem csak külső megjelenésére jellemző az egyszerű praktikum, hanem belső tereit is a jól szeparálhatóság és a rendszerezés igénye hatja át. Vízlepergető belső béléssel és számtalan zsebbel állja majd a kihívásokat. Kedvenc részletünk, a beépített kulcstartó, ami elengedhetetlen kelléke egy női táskának. Könnyedén elfér benne egy A4-es mappa vagy egy 15" Macbook, amihez külön szivaccsal bélelt zsebet készítettünk. Mivel minden, a hétköznapokban szükséges dolgot bele lehet pakolni, arra is figyeltünk, hogy a párnázott hátlapnak és a vállpántoknak köszönhetően kényelmesen oszoljon el a súly a vállakon. A klasszikus vonalvezetésű hátizsákot a márkára jellemző nyers növényi cserzésű bőr részletek teszik izgalmassá. Nem csak esztétikai, hanem funkcionális elemek is a táskán: megerősíti a leggyakrabban használt zsebeket és külön védelmet nyújt a cipzár alatt. Ezeken a felületeken a bőr napfény és a használatból eredő zsírosodás hatására enyhén sötétedik, így öltve egyedi jelleget minden egyes táskán. 



Színekben visszacsempésztük a FOLDED kollekciókra jellemző színesebb világot, így a taupe barka mintázatos bőr, a szürke nubuk, vagy vízlepergető vászon mellett megjelent a napsárga vászon és az oliva színárnyalatú bőr is. A nyári szezonra acél kék és barack színű bőrrel bővül a kollekciónk.

Tervező: Ducsai Judit
Modellek: Zavaczki Renáta, Németh Adél
Fotó: Réti Zoltán

forrás: sajtóközlemény




Ha tetszett a cikk, és szeretne előfizetni magazinunkra, itt teheti meg.

Kapcsolódó

Norlan: a bionika és a whisky-s pohár találkozása

Norlan: a bionika és a whisky-s pohár találkozása

Sruli Recht izlandi designer Kickstarter projektje a Norlan.

Budapest100 és Bauhaus

Budapest100 és Bauhaus

A Budapest100 a művészeti iskola város- és gondolkodásformáló hatását is vizsgálja.

Egyszerre élénk és lágy: Living Coral az év színe

Egyszerre élénk és lágy: Living Coral az év színe

Közeleg az év vége, ezt mi sem jelzi jobban, minthogy a Pantone máris bejelentette 2019 meghatározó színét.

A Szófiai Magyar Intézetbe vándorolt az autós futamot bemutató kiállítás

A Szófiai Magyar Intézetbe vándorolt az autós futamot bemutató kiállítás

Megnyílt a Szófiai Magyar Intézetben a Közlekedési Múzeum kiállítása, ahol a királyi Magyar Autóklub első nagy nemzetközi autós futamát mutatják be.

Kutyabarát és őszinte: új irodában a Mito
  • 2018-12-04 07:00
  • Deco

Kutyabarát és őszinte: új irodában a Mito

Az Év Irodája címet is megpályázzák.

Ókori animációk a Szépművészeti Múzeumban

Ókori animációk a Szépművészeti Múzeumban

Egyedülálló együttműködés a METU Animáció mesterszakos hallgatóival.

Hirdetés