Hirdetés

Bemutatták a Secondland márka The Renovation nevet viselő kollekcióját.

A Secondland egy budapesti divatmárka, ami az upcycling, vagyis az értéknövelő újrahasznosítás gondolatával alakít át vintage darabokat, miközben egyaránt egy derűs és romantikus világot hoz létre. A divat- és textiltervező, Vecsei Kinga Réta és társa Tasnádi Katalin Lili, egy olyan álmát valósította meg, amely a divatipar túltermelésére reflektál. Célja a már meglévő anyagok újra körforgásba helyezése.


The Renovation collection

A Secondland újabb droppal jelentkezik és a márkától megszokott módon most is egy izgalmas kampány keretein belül mutatja meg az aktuálisan megjelenő egyedi, upcycled tervezői darabokat.

A Renovation névre keresztelt kampány Enyingi Sára látványtervezővel közös kollaborációban született meg, ami a Secondland egyedi vizuális világát és a márka üzenetének esszenciáját hivatott közvetíteni.

 

 

A kampány során a márkanév egy konkrét, utópisztikus mese világgá elevenedik. Az alkotók a történetmesélés és a set design eszközeivel mutatják be, hogyan is épül fel a Secondland. A már kicsit sérült, régi babaház felújításán munkálkodó renováló közösség szimbolizálja a tervezők vízióját egy megújuló divatiparról. A márkára jellemző vizuális nyelvezeten és a gyermeki játékosságon kívül a humoros megközelítés is tetten érhető. A jellegzetes romantikus hangulatú, pasztell színvilág dominál a díszletben és a kollekcióban egyaránt.
 

 

A kollekció darabjai közt fellelhetők a márka alapdarabjai, mint a Mara ing különböző színösszeállításokban, illetve az átszabott, reworked blézerek. Ugyanakkor a kínálat bővült ruhákkal, toppokkal és szoknyákkal. A kézi díszítés különféle technikái számos darabon fellelhetőek. Hímzés, festés, gyöngyözés formájában jelenik meg a márka logójában is látható virág motívum, vagy a nagymamáink terítőjét megidéző kockás minta.
 

 

Párhuzamot fedezhetünk fel az utópisztikus világ megteremtése, a valós világ renoválása, a divatmárka tevékenysége és az upcycled ruhák létrehozása között. Hiszen

a Secondland márka célja, hogy a rendelkezésre álló ruhákat alapanyagként felhasználva újra behozza a körforgásba, és úgy vállaljon szerepet a divatvilágban, hogy közben ne ártson a Földnek.

A márka alkotóinak, Vecsei Kinga Rétának és Tasnádi Katalin Lilinek szenvedélye és elhivatottsága jelenik meg a kollekcióban; egy olyan világ kreálása, amely értéket teremt, miközben közben könnyed és derűsen mesés.
 

 

Secondland | Facebook | Instagram

 

Forrás: sajtóanyag

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

A legújabb digitális megoldások és szerzői jog az idei Start Up Guide-ban

A legújabb digitális megoldások és szerzői jog az idei Start Up Guide-ban

Online elérhető ingyenes kiadvánnyal segítik a vállalkozásokat.

Egyházmegyei Látogatóközpont Székesfehérváron

Egyházmegyei Látogatóközpont Székesfehérváron

Az épület tervezőit, Gutowsky Robert csapatát a város rangos építészeti elismerésében részesítette.

Világhírű irodák képviselői a SHARE Budapest 2021 rendezvényen

Világhírű irodák képviselői a SHARE Budapest 2021 rendezvényen

Nemzetközi Építészeti és Műszaki Fórum 2021. november 23 -án a Budapest Marriott Hotelben.

Hirdetés