Hirdetés

Az Elevate Studio alapítói készítették többek között a Brain Bar 2019-es kampányának arculatát is.

Az Elevate Studio még csak pár éve alakult, de már most nagyon izgalmas projektekben vesznek részt, nekik köszönhető például a Brain Bar 2019-es kampányának arculata is. Míg az elején közös ingyenes email címről dolgoztak, most a tudatos növekedés időszakába érkeztek. Az alapítókkal, Horváth Zoltánnal és Paris Noble-lel a hyperandhyper készített interjút.

A két alapító másfél-két éve dolgozik együtt, közös szakmai útjukat a Dank Skates projekttel kezdték. Közösen találták ki a koncepciót, amely során

egy hazai gördeszka manufaktúrával karöltve, kvázi a nulláról indulva hoztak létre egy olyan magyar márkát, ami grafikailag szakít az „ortodox” deszkás hagyományokkal, és megállja a helyét a nemzetközi piacon is.


A hatékony és inspiráló közös munka elvezetett az Elevate megalapításához, amelyben ketten tulajdonosok, és jelenleg 4-5 freelancerrel dolgoznak együtt. Az Elevate székhelye Győrben van, a munkákat illetően jelenleg elsősorban a dunántúli régiót célozzák meg, mert úgy látják, hogy piaci szempontból kiaknázatlan része az országnak. Ha minden jól megy, akkor a közeljövőben létrejön egy stratégiai partnerség az amerikai piacon is. A cég portfóliójában a stratégia és a design egyensúlyban van egymással, Paris viszi a stratégiai részt, Zoli pedig a grafikát.

„Rendkívül fontos lépés számunkra, hogy már az elején megbizonyosodjunk arról, valóban tudunk-e segíteni az ügyfeleinknek. Nem értünk egyet azokkal a ’tukmáló’ cégekkel, akik szerint komoly üzleti és brand stratégiai problémákat egy új logóval kell, illetve lehet megoldani. Mi nem azok a srácok vagyunk.”

Ez a hozzáállás tükrözi a küldetésüket és a nevüket is: szeretnék „felemelni” (Elevate) a vállalkozásokat. Olyan projektekben vesznek részt, amelyekkel ők is tudnak azonosulni, és így szoros partnerségben, hosszú távon is működőképes lehet a kooperáció. A már említett gördeszka manufaktúra mellett mostanra az ügyfeleik között tudhatják a Brain Bar-t, de ők tervezték a győri Richter János Hangverseny- és Konferenciaterem arculatát is. 

Pár napja kitettek az Instagram oldalukra egy, a koronavírusra reflektáló posztot, amelyben azt a kérdést feszegetik, hogy a járvány vajon bedönti-e cégeket. A poszt nem volt öncélú, elindítottak egy olyan ingyenes online tanácsadást, amelyben segítséget nyújtanának azoknak a vállalkozásoknak, amelyeket nehéz helyzetbe sodort a koronavírus járvány. A karanténban mindemellett saját céges dolgaikkal is foglalkoznak, az elkövetkezendő időkben lehetőségük lesz elgondolkodni az Elevate növekedési stratégiáján, és szeretnének bevonni új tehetségeket a munkafolyamatainkba.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

A Shaw Contract szőnyegkollekcióit a természet ihlette

A Shaw Contract szőnyegkollekcióit a természet ihlette

Olyan, mintha egy kínai kertben járnánk, vagy egy sziklás-völgyes hegyvonulaton.

Végre befejeződhet a Sagrada Família

Végre befejeződhet a Sagrada Família

Építési engedélyt kapott a Sagrada Família több mint 130 évvel a munkálatok kezdete után.

A butatelefon, ami segít visszavenni a kontrollt az életünk felett

A butatelefon, ami segít visszavenni a kontrollt az életünk felett

Már előrendelhető a Light Phone II, ami a készítői szerint „tiszteli a felhasználót”, méghozzá azzal, hogy csak a legszükségesebb funkciókat tartalmazza.
Hirdetés