Több ezer alkotás érkezett. 

Lezárult az Egyesült Nemzetek Szervezete (ENSZ) és az Egészségügyi Világszervezet (WHO) márciusban indított nyílt pályázata, amelyre designereket és kreatív szakembereket hívtak meg abból a célból, hogy küldjenek be olyan vizuális anyagokat, amelyekkel a lehető legegyszerűbben el lehet magyarázni az embereknek a koronavírus elkerülésének módjait, ezzel pedig sikeresebb lehet a járványkezelés. Mutatunk párat a beérkezett alkotások közül.

A szervezetek hat témakörben várták az alkotásokat, amelyekben szerintük a legégetőbb a nyilvánosság tájékoztatása: a személyes higiénia, a social distancing, a tünetek közlése, az egymással való törődés és kedvesség, az álhírek megakadályozása, valamint az adományok ösztönzése. A pályázatra több ezer kreatívot küldtek be, amelyek az ENSZ Unsplash oldalán megtekinthetőek, és szabadon felhasználhatóak.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Álmodj közösségi padot és pályázz!

Álmodj közösségi padot és pályázz!

Fiatal tervezők mobil utcabútorai teszi majd még élhetőbbé a Bartók Béla Boulevardot.

Komoly pályázati lehetőség egyetemistáknak

Komoly pályázati lehetőség egyetemistáknak

Egy maximum 100 négyzetméteres, meghatározott funkciójú épületet kell BIM rendszert alkalmazva megalkotni a Market 21 Days pályázaton.

Mongol természet inspirálta, öt zónára osztott kulturális park

Mongol természet inspirálta, öt zónára osztott kulturális park

A Barna Architects II. helyezett terve az ulánbátori Nemzetközi Kulturális Parkra.

Hirdetés