Több ezer alkotás érkezett. 

Lezárult az Egyesült Nemzetek Szervezete (ENSZ) és az Egészségügyi Világszervezet (WHO) márciusban indított nyílt pályázata, amelyre designereket és kreatív szakembereket hívtak meg abból a célból, hogy küldjenek be olyan vizuális anyagokat, amelyekkel a lehető legegyszerűbben el lehet magyarázni az embereknek a koronavírus elkerülésének módjait, ezzel pedig sikeresebb lehet a járványkezelés. Mutatunk párat a beérkezett alkotások közül.

A szervezetek hat témakörben várták az alkotásokat, amelyekben szerintük a legégetőbb a nyilvánosság tájékoztatása: a személyes higiénia, a social distancing, a tünetek közlése, az egymással való törődés és kedvesség, az álhírek megakadályozása, valamint az adományok ösztönzése. A pályázatra több ezer kreatívot küldtek be, amelyek az ENSZ Unsplash oldalán megtekinthetőek, és szabadon felhasználhatóak.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Úszódresszként küldi vissza a tengerbe a kihalászott műanyagot

Úszódresszként küldi vissza a tengerbe a kihalászott műanyagot

A tevékenységért Lefteris Arapakis Young Champions of the Earth díjat kapott.

Kenyai női startupra kapta fel a fejét a designvilág

Kenyai női startupra kapta fel a fejét a designvilág

Nzambi Matee újrahasznosított műanyagból készít járó, és ezért már ENSZ-díjat is kapott.

Lightning design, építőipar és young talents program a MOME-n

Lightning design, építőipar és young talents program a MOME-n

MOME x MDDÜ x Market x Be Light! – tudástranszferrel erősíti szakmai kapcsolatait a designegyetem.

Hirdetés