Hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom szabadon variálható.

A Westend 2019-ben újította meg arculatát, a bevásárlóközpont most az új logójának kreatív variációit keresi egy nyílt pályázat keretében. A logópályázatban a W betű konténerként funkcionál, kizárólag a formája kötött, tartalma azonban szabadon változtatható.

A tervezőpályázatra november 15-ig várják a munkákat. A pályázatra 7-től 99 éves korig bárki jelentkezhet (16 éves kor alatt a pályázat beadásához szülői nyilatkozat szükséges), és a pályaművek a manuális alkotó eljárásoktól kezdve a digitális grafikus technikáig bármilyen egyedi megvalósításban készülhetnek. 

 

A beérkező pályaműveket háromtagú bizottság, Bérczi Linda, a Budapest Art Week igazgatója, Baranyai Júlia, az Avalanche Kreatív Ügynökség művészeti vezetője, Kovács Orsolya, a Westend marketing igazgatója, valamint a szponzori zsűri, az Yves Rocher, valamint a Miniso bírálja el.

A pályázat első helyezettjét egy 300.000 Ft vásárlási utalvánnyal jutalmazzák, míg a második 200.000 Ft, a harmadik pedig 100.000 Ft vásárlási utalvány kap. Ezen felül a legjobbnak ítélt alkotásokat a Westend a saját facebook oldalán közzéteszi és közönségszavazásra bocsátja. A legtöbb szavazatot kapott 10 alkotást a Westend 1-1 saját ajándékcsomagjával jutalmazza. A beérkező logótervekből készült kiállítás 2020. december 31-ig lesz megtekinthető.

(Forrás: Kreatív Online)
 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Egy olasz designer újratervezte a világ legrosszabb logóit

Egy olasz designer újratervezte a világ legrosszabb logóit

Mert egy brand logó teljes siker vagy akár totál bukás is lehet.

Visszatér a NASA féreg logója

Visszatér a NASA féreg logója

A 70-es évekből ismert klasszikus logó az új SpaceX rakétán tűnik majd fel. 

Így tervezte a saját logóját egy fiatal designcég

Így tervezte a saját logóját egy fiatal designcég

A Pyxis Nautica emblémája egyszerű, kifejező és sokrétű. Elmondják, hogyan született.

Hirdetés