Híven közvetíti, hogy a bútortervezés több a használati tárgyak puszta előállításánál.

Új arculatot, szlogent és logót alakított ki a Plydesign bútormárka, melyek egységesen és híven tükrözik a márka gondolatiságát és küldetését. A Plydesign márka bútortervezési filozófiáját már megjelenítette kidolgozott és kifinomult termékkollekciójában – az új arculat célja a meglévő formatervezési és működési szellemiséget hatékonyan és a kortárs kommunikáció eszközeivel közvetíteni.

A Plydesign márkát 2014-ben a minőségi bútorok létrehozása iránti vágy hívta életre. Babits Tamás, a Plydesign alapítója és ügyvezető igazgatója, valamint Kerékgyártó András vezető tervező megegyező holisztikus designfelfogást képvisel: a bútortervezés szerintük túlmutat a használati tárgyak puszta előállításán, számukra a formatervezés a társadalom és egyén bonyolult összefüggés- és viszonyrendszerének mély és értő vizsgálatán alapszik, így az előállított termék önmagában egyfajta érvényes fizikai válasz valódi és mindennapi szükségletekre.

A Plydesign küldetése továbbá olyan platform megteremtése, melyben a fiatal és kreatív designereknek biztosít lehetőségeket az önálló alkotásra, illetve a márka évek alatt megszerzett, egyedülálló szakértelem és a jövőbeli sikerek megosztására. A tehetséggondozás és tudásmegosztás célja a hazai bútoripar fellendülésének elősegítése, mely kezdetektől szívügye a designmárkának.

We do care

A márka alapja megalakulása óta az odafigyelés, tudatosság és kíváncsiság – a Plydesign sikeresen megtalálta a módját egy olyan ökoszisztéma létrehozásának, ahol a végfelhasználók, az érintett személyek, a partnerek, az alkalmazottak és a csapat tagjai igényei egyaránt csorbítatlanul érvényesülnek. A „We do care” (Minket valóban érdekel) szlogen ezt az odafigyelő törődést fejezi ki, mely a működés minden szintjén megjelenik, legyen szó belső folyamatokról, formatervezésről, anyaghasználatról vagy üzleti kapcsolatokról.

A logó maga az üzenet

A logó a konzisztens minőség, megbízhatóság, letisztultság gondolatiságát fejezi ki – mindazon tulajdonságok megjelennek benne, melyek a Plydesign termékekre és missziójára egyaránt jellemzőek. A betűk finom metszésű, hol vékonyodó, hol vastagodó szárai megidézik a bútoroknál tapasztalható lágy vonalvezetést, markáns karakterükben pedig erőt és állóképességet sugároznak, úgy, mint a FLOTTA kollekció darabjai is. 

Az új logó betűi a Plydesign székek háttámláinak kialakítását követik

 
A logóban a betűk a Plydesign székekhez hasonlóan balra dőlnek – ahhoz, hogy jobban el lehessen képzelni a koncepciót, FRIGATE szék illusztrálja az azonos dőlésszöget.

Szokatlan módon a logotípia balra dől, a Plydesign székek támlájának dőlésszögével és -irányával megegyezően. A progresszív tipográfia a változó körülményekre rugalmasan reagáló, lendületes és fiatal csapat dinamizmusát tükrözi. Azt a fajta agilitást, mely a személyes kapcsolatokon alapuló kommunikációjának köszönhetően innovatívan küzd meg a felmerülő bonyolult problémákkal. 

Ez az alkalmazkodásra való képesség ihlette a logó két formáját: a PLY embléma összetéveszthetetlenül a Plydesign vizuális identitásának szerves részeként viselkedik minden felületen, a rövidített verzióban is maradéktalanul és hatékonyan képviselve a márka szellemiségét.

Ellentétek szinergiája

A fekete-fehér megjelenítés mellett egy-egy dohánybarna és hamvas barack színre esett a választás, mert megfelelően kifejezik a puha, légies, finom vonalakat és érzékenységet, valamint van bennük a fa melegségéből, robusztusságából, időtálló keménységéből is. Ez a fajta ellentét a Plydesign stílusát hivatott reprezentálni, ahol a szinte már majdnem anyagtalan sziluettek mellett a tartós, szilárd határozottságot is magában foglalják a székek és asztalok.

Stúdió Budapesten

A járványügyi veszélyhelyzet miatt egyelőre csak a kibertérben tud az új arculat megmutatkozni, de várhatóan az év második felében a Plydesign új, budapesti stúdiójában is fogadhatja az érdeklődőket, partnereket, ahol fizikai valóságában is megjelennek a rebranding elemei. A széles közönség számára tervezett megnyitó és körbevezetés részleteiről a bútormárka közösségi média csatornáin és honlapján fog hírt adni.

A Plydesign új termékeiről és eseményeiről szóló híreket keresd a márka közösségi oldalain:

Instagram  I   Facebook  I  LinkedIn  I  Architonic




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Így tervezte a saját logóját egy fiatal designcég

Így tervezte a saját logóját egy fiatal designcég

A Pyxis Nautica emblémája egyszerű, kifejező és sokrétű. Elmondják, hogyan született.

Magyar designer kapta a tipográfia Oscar-díját

Magyar designer kapta a tipográfia Oscar-díját

A Lipcsei Könyvvásár magyar pavilonjának arculatával és az egy. magazinnak tervezett animált logóval nyert Farkas Anna.

Az Airbnb már nem bánja, hogy a logója herezacskóra emlékeztet

Az Airbnb már nem bánja, hogy a logója herezacskóra emlékeztet

A marketingesek csettinthetnek: 2014-ben cserélték le, de még most is külön életet él az arculati elem.

Hirdetés