Nagy siker a MOME Design az üzletben 1.0 képzésének folytatása.

Hogyan javíthat a design vállalkozásunk versenyképességén? Miért tér vissza a vevő hozzánk? — ilyen és ehhez hasonló kérdéseket segít megválaszolni a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) ingyenes, online üzletfejlesztési képzése, amely idén februárban másodszor, kiemelkedően magas részvételi aránnyal, 350 mikro-, kis- és középvállalkozóval indult el. 

A MOME Master épülete

A Design az üzletben 1.0 alapozó tanfolyam egy, a versenyképesség megőrzéséhez hozzájáruló öthetes képzés budapesti és vidéki kkv-k számára. A „Design távoktatás fejlesztése” szakmai programhoz kapcsolódóan a MOME Design Kompetencia Központ által fejlesztett, 2020 őszén elindított képzést idén második alkalommal hirdették meg.  Az ingyenes, online képzés új kiadása, melynek meghirdetése a Számlázz.hu partneri együttműködésével történt, február folyamán ötször annyi résztvevővel indult el, mint az előző évben. 

A 350 regisztrált vállalkozó körülbelül fele-fele arányban fővárosi és vidéki. A résztvevők mintegy fele mikrovállalkozás, a vállalkozások majdnem kétharmada a szolgáltatási szektorból kerül ki, és csak tíz százaléka a kreatív iparból. Többségük valamilyen problémát szeretne megoldani a vállalkozásban, vagy terméket, szolgáltatást fejlesztene. Számos érdekes szakma képviselője jelent meg a résztvevők között: borász, hajóépítő, gyógynövény-kereskedő, használtruha boltos, és meseterapeuta is. A tanfolyam kimagasló részvételi aránya – amelyből alig volt lemorzsolódás – azt mutatja, hogy rendkívül nagy igény van a design alapú üzletfejlesztési módszerek megismerésére.

„A Design az üzletben 1.0 képzés a válsághelyzetre, a megváltozott világra reflektál, hiszen a kkv-nak rugalmasan, kreatív problémamegoldó attitűddel kell hozzáállniuk ehhez. A képzés olyan kompetenciákat fejleszt, mint a design gondolkodás, a kreatív innovációs stratégiák, illetve a vizuális kommunikációs készségek” – emelte ki Tornyánszki Éva, a képzés szakmai vezetője.

A koronavírus járvány idején is könnyen hozzáférhető tudásanyag többnyire hangfelvételekből áll, így bárhonnan, bármikor hallgatható, és rugalmasan beosztható. Ezen keresztül olyan alapvető design módszereket és eszközöket tanulhatnak a vállalkozók, melyekkel vállalkozásukat erősebbé, a felhasználói élményt pedig kellemesebbé tehetik. A MOME Open tanfolyami rendszer keretébe illesztett, MOME oktatók által vezetett, egymásra épülő tematikus blokkok elvégzését követően a résztvevők átfogó képet kapnak a design hozzáadott értékéről és a felhasználó-központú vállalkozásfejlesztésről. A MOME Design Kompetencia Központ célkitűzése, hogy a designon alapuló eszközrendszerével segítse a közép- és kisvállalkozók versenyképességének megőrzését Magyarországon. 
 
Design az üzletben 1.0 tanfolyam

MOME Open tanfolyamok és továbbképzések




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Két hallgatói pályamű is elnyerte az idei Deák Erika Támogatást

Két hallgatói pályamű is elnyerte az idei Deák Erika Támogatást

Átadták a MOME Elméleti Intézetének egyik legnagyobb elismerését

Jön a MOME Fashion Show

Jön a MOME Fashion Show

Bemutatkozik a legújabb divattervező-generáció

Városi séta a köztéri művészet nyomában

Városi séta a köztéri művészet nyomában

Thinking by listening, listening by seeing

Hirdetés