Borsa Aliz cukorbetegeknek készült termékeknek épített márkát
Újabb Red Dot díjat nyert a Flying Objects
UTO = Unidentified T-shirt Object
Az Veszprémi Érseki Pincészet új arculata.
Levadásztuk a legszebb balatoni borcímkéket!
Éppen ezt teszik a Graphasel stúdió tervezte palackokba csomagolt Kontyos gyümölcsborok.
A törmelékeiből támadt fel a londoni Carlton Tavern.
Éppen ezt teszik a Graphasel stúdió tervezte palackokba csomagolt Kontyos gyümölcsborok.
A koreai autógyártó új logóját mindenképpen szokni kell.
Csuth Péter grafikus eljátszott a gondolattal és megtervezte őket.
Mert egy brand logó teljes siker vagy akár totál bukás is lehet.
Kiss Miklós tervező egy interjúban elárulta: folytatódik az arculattervezés, izgalmas elemekkel.
Kaposvár új, egységes arculatára napok alatt felfigyeltek külföldön is: Kiss Miklós munkája Best of Behance lett.
Még a betűtípus írásjeleinél is felhasználták a város jellegzetes épületeit, helyszíneit.
13 év után a USE unused két alapítója a drasztikusan megváltozott divatpiaci környezet miatt a márka megszüntetése mellett döntött.
The relaunch of iconic Italian ceramic brand Cedit – Ceramiche d’Italia.
Kézműves sört adott ki a 10 éves Kortárs Építészeti Központ.