Ilyenek lettek volna a mai techcégek a nyolcvanas években.

Once appon a time címen fut az Argentínában született, Barcelonában élő designer Luli Kibudi hobbi-projektje, amelyben mai, elsősorban techcégek logóit helyezi gyermekkorunk jól ismert díszletei közé. (Főleg ha a 80-as években, 90-esek elején nőttél fel).

A marketingben és a reklámiparban aktív grafikus Buenos Airesben nőtt fel, és bár vannak kétségeink, hogy ott látott-e Junoszty tévét gyerekkorában, a mostani sorozatában valami egészen hasonlót tervezett – YouTube logóval.

Elég sok mai logót feldolgozott ahhoz, hogy mindenki találjon kedvére valót köztük, akár többet is. Mi most csak egy ízelítőt közlük, ha mindent végiglapoznád, Luli Behance-oldalára érdemes ellátogatnod.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Szeressük vagy sem a Zara új logóját?

Szeressük vagy sem a Zara új logóját?

Talán túlzsúfolt, biztosan nem tökéletes, de elég pontosan pozicionálja a márkát.

Mit üzen a VW új logója?

Mit üzen a VW új logója?

Elsőre nem is tűnik lényegesnek a különbség, holott vannak, akik forradalminak tartják.

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Még a betűtípus írásjeleinél is felhasználták a város jellegzetes épületeit, helyszíneit.

Hirdetés