Tábori-Simon Josét a Los Angeles-i Farmani Group kérte fel.

A Farmani Group felkérésére készítette el egy új, nemzetközi kommunikációs designverseny arculatát Tábori-Simon José (Simon Says). Végül az ötszögtől a tízszögig játszó Polygons terv győzött. 

„2017 elején keresett meg a Farmani Group egy új, nemzetközi kommunikációs design verseny arculatának megtervezésével – írta az arthungry.com-on Tábori-Simon José (Simon Says). – A Los Angeles központú cég a New York-i Lucie Foundation​ mellett olyan worldwide események szervezéséről ismert, mint az IDA (Intenational Design Awards), az Intenational Photography Awards, a Tokyo Intenational Foto Awards, a Moscow Intenational Fotography Awards (MIFA), vagy a Px3 Paris Photography Prize​.”

Végül a Polygons nevű tervet választották, melynek

„az alapötlete egy olyan trófea – és egyben embléma – tervezése volt, amely egyszerű sokszögek egymásra helyezéséből áll, az ötszögtől (pentagon), a tízszögig (decagon).”

A forma reflektál a kommunikáció-designra: ahogy az egyes lapok egymásra rétegződnek, de minden réteg eggyel több szögből áll, ezzel mintegy mindegyik hozzáadja a maga értelmezését, megfejtését, miközben részben fedi az eredeti tartalmat is.

Az embléma alkotóelemei:​ 
Pentagon / Hexagon / Heptagon / Octagon / Nonagon / Decagon

Arculati színek​

Embléma szín-variációk

Oklevél


Grafikai tervezés: Tábori-Simon José (Simon Says)
Megbízó: Farmani Group
Dátum: 2017




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

A Müpa frissített arculatában az épület is hangsúlyosabban jelenik meg

A Müpa frissített arculatában az épület is hangsúlyosabban jelenik meg

Kreativitást, rugalmasságot, bizalmat fejez ki a Müpa frissített arculata.

Megújul a MOME kommunikációja

Megújul a MOME kommunikációja

A közép-európai régió vezető kreatívipari és innovációs műhelyévé válna az egyetem.

Hazai tervező egy új kommunikációs designverseny arculata mögött

Hazai tervező egy új kommunikációs designverseny arculata mögött

Tábori-Simon Josét a Los Angeles-i Farmani Group kérte fel.

Hirdetés