Hirdetés

A közép-európai régió vezető kreatívipari és innovációs műhelyévé válna az egyetem.

Hirdetés

Az egyetem modellváltásának részeként hamarosan megújul a MOME kommunikációja. Cél az egyetem nemzetközi ismertségének növelése, és pozícionálása a közép-európai régió vezető kreatívipari és innovációs műhelyeként. Az intézmény kommunikációjáért felelős MOME Brand Iroda ehhez új feladatokat és új vezetőt is kap.

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem 2020-tól alapítványi formában működik. A fenntartó Moholy-Nagy Művészeti Egyetemért Alapítvány célja, hogy támogassa az intézmény léptékváltását, saját üzleti modelljének kialakítását, és a nemzetközi piacon való építkezést. Ebben kiemelt szerepet kap a megújuló MOME Brand Iroda, aminek feladata a teljes hazai és külföldi márkakommunikáció, illetve sales tevékenység felépítése és összefogása lesz. Cél az egyetem nemzetközi ismertségének jelentős növelése, és pozícionálása a régió vezető kreatív ipari és innovációs műhelyeként.

Margaret Ann Dowling - Fotó: MOME Brand Iroda

A Head of Brand, azaz márkafőnöki pozícióba október elsejével Margaret Ann Dowling ír származású üzletasszony, elismert médiaszakember érkezik. A dublini születésű Dowling huszonöt éve él Közép-Európában. Innováció-menedzsmentet tanult a Stanford Egyetemen, Budapesten a Marquard Media, majd Varsóban a Hubert Burda Media kiadóvállalatok régiós vezérigazgatója volt, de saját startup vállalkozást is épített. Tanácsadóként, mentorként mindkét fővárosban aktívan támogatta az induló kreatív ipari cégeket. 

„Azt látom, hogy a MOME márka fejlesztésében jelentős potenciál van. Célom, hogy az intézmény a legelismertebb szakmai műhelyek közé kerüljön Európában és akár azon túl is. Az egyetem fantasztikus infrastrukturális adottságokkal rendelkezik, egy gyönyörű városban és rengeteg lehetőséggel, hogy mindezt üzletileg is értékelhetővé tegyük. Energikus startra készülök”

– fogalmazott Margaret Ann Dowling. 

Böszörményi-Nagy Gergely, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemért Alapítvány elnöke elárulta: „Olyan vezetőt kerestünk, aki komoly márkaépítési gyakorlattal rendelkezik, értékesítés fókusszal és nemzetközi léptékben gondolkodik, és élő kapcsolata van a kreatív iparral. Margaret érkezése fontos, szimbolikus mérföldkő az egyetem fejlesztésében, egy valóban nemzetközi brand építésében.”




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

E-trófeát tervezett egy magyar diák az elektronikus sportok bajnokainak

E-trófeát tervezett egy magyar diák az elektronikus sportok bajnokainak

A trófea a versennyel szinkronban készül a döntőig.

A Rubik kocka önmagán túlmutató szimbólummá vált

A Rubik kocka önmagán túlmutató szimbólummá vált

Bemutatták Rubik Ernő A mi kockánk című, magyarul és angolul megjelent könyvét.

Két magyar projekt az építésztehetségeknek kiírt díj shortlistjén

Két magyar projekt az építésztehetségeknek kiírt díj shortlistjén

A két döntős, Petrányi Luca és Baki Áron egyaránt a MOME hallgatója. 

Hirdetés