Átadták a Kaposvár Arénát

Az aréna, mely a Modern Városok program keretein belül valósult meg, akár 4 ezer ember befogadására is alkalmas.

A kavics alakú, kívülről a rongálások ellen karcolásmentes lemezzel borított épület legnagyobb újdonsága a multifunkcionális kialakítás: a motorosan mozgatható mobillelátóknak köszönhetően akár a teljes, 2000 négyzetméteres küzdőtér is használható, amelyen így egyszerre több csapat edzhet. A beruházás generál tervezője az Arker Stúdió Kft., míg a kivitelezés a ZÁÉV és a Fertődi Építő munkájában valósult meg. 



A Kaposvár Aréna a Modern városok program helyi forrásait is magába foglaló Németh István-program keretein belül valósult meg, mely a városban történő beruházásegyüttes első állomása. Az aréna akár 4000 ember befogadására is képes. "Kaposvár évekkel ezelőtt azt a célt tűzte ki maga elé, hogy európai mércével mérve is még élhetőbb településsé váljon." - közölte Szita Károly polgármester.  A város jövőbeni fejlesztései között versenyuszoda, busztelephely, közlekedési központ és a Csiky Gergely Színház felújítása is szerepel. 

A Kaposvár Aréna két év alatt készült el az Arany János utcai régi sportcsarnok melletti egykori téglagyári területen, modern körülményeket biztosítva a kosár- és a röplabdázók edzéseihez, mérkőzéseihez, valamint kulturális rendezvényekhez. A kavics alakú, kívülről a "pusztakezes" rongálások ellen karcolásmentes lemezzel borított épület

legnagyobb újdonsága a multifunkcionális kialakítás: a motorosan mozgatható mobillelátóknak köszönhetően akár a teljes, 2000 négyzetméteres küzdőtér is használható, amelyen így egyszerre több csapat edzhet.

Az új sportcsarnok építésére azért volt szükség, mert az 1983-ban emelt régi létesítmény elavult, sport- és kulturális rendezvények megtartására már alkalmatlan volt.

Az aréna építésével párhuzamosan megújult a régi sportcsarnok, a város a rekonstrukcióra mintegy egymilliárd forintot költött. Az épület új homlokzati szigetelést kapott, kicserélték a nyílászáróit, az aulája igazi közösségi térré alakult, az ingatlan körüli közlekedést járdák teszik biztonságosabbá. A fejlesztésnek köszönhetően a körcsarnoknak is nevezett épületben 1000 helyett 1300-1500 ember is tartózkodhat.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Jelentős építőipari beruházás Nyugat-Magyarországon

Jelentős építőipari beruházás Nyugat-Magyarországon

Betonüzemet fejleszt az Euro Generál Téten: a jelenlegi épület mellett egy eddig kihasználatlan tömböt is felújítanak.

Kutatóközpont épül a zalaegerszegi tesztpálya mellett

Kutatóközpont épül a zalaegerszegi tesztpálya mellett

Várhatóan júliusra elkészül a zalaegerszegi járműipari tesztpálya szomszédságában az a magánberuházásban, 700 millió forintos költséggel épülő kutatóközpont, ahol 135 embernek adnak majd munkát.

Jelentős építőipari beruházás Nyugat-Magyarországon

Jelentős építőipari beruházás Nyugat-Magyarországon

Betonüzemet fejleszt az Euro Generál Téten: a jelenlegi épület mellett egy eddig kihasználatlan tömböt is felújítanak.

Kutatóközpont épül a zalaegerszegi tesztpálya mellett

Kutatóközpont épül a zalaegerszegi tesztpálya mellett

Várhatóan júliusra elkészül a zalaegerszegi járműipari tesztpálya szomszédságában az a magánberuházásban, 700 millió forintos költséggel épülő kutatóközpont, ahol 135 embernek adnak majd munkát.

Jelentős építőipari beruházás Nyugat-Magyarországon

Jelentős építőipari beruházás Nyugat-Magyarországon

Betonüzemet fejleszt az Euro Generál Téten: a jelenlegi épület mellett egy eddig kihasználatlan tömböt is felújítanak.

Kutatóközpont épül a zalaegerszegi tesztpálya mellett

Kutatóközpont épül a zalaegerszegi tesztpálya mellett

Várhatóan júliusra elkészül a zalaegerszegi járműipari tesztpálya szomszédságában az a magánberuházásban, 700 millió forintos költséggel épülő kutatóközpont, ahol 135 embernek adnak majd munkát.

Hirdetés
2025/32025/22025/12024/12024/82024/72024/62024/52024/42024/32024/22024/12023/62023/82023/52023/72023/62023/42023/52023/42023/32023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1