A kampány elemeként a legforgalmasabb fővárosi megállókban maszkkal fedett plakátokon buzdítanak a hazai termékek vásárlására.

Hazai cserepet a tetőkre! - számos hazai gyártó és kereskedő cég között a Terrán, Közép-Európa vezető tetőcserép márkája, 100%-os magyar tulajdonban lévő építőipari nagyvállalata is csatlakozott a Magyar Termék Nonprofit Kft. itthon előállított termékek vásárlására, hazai szolgáltatások igénybevételére ösztönző mozgalmához.

A járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdése és a munkahelyek megőrzése érdekében a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit cég március végén indította útjára a „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalmat. A kezdeményezéshez a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. is csatlakozott.

“2020-szal nemcsak egy új évtized, hanem a Terrán életében egy új évszázad is kezdődött, hiszen pontosan 100 évvel ezelőtt, 1920-ban indult cégünk története. Manapság kevés Magyarországon működő vállalatról mondható el, hogy teljes mértékben magyar tulajdonban van, a tetőcserépgyártó szegmensben ez szinte csak ránk igaz, amire különösen büszkék vagyunk" - nyilatkozta Gódi Attila, a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. ügyvezető igazgatója.

Gódi elmondta azt is, hogy hosszú út vezetett idáig, ami néha meredek, néha pedig meglehetősen rázós volt, cégcsoportuk jelenleg közel 400 embert foglalkoztat és céljuk, hogy a jövőben is biztos munkahelyet teremthessenek munkavállalóiknak. Az kezdeményezést azért támogatják, mert így hazai összefogással hozzájárulhatnak a gazdaság működésének stabilizálódásához, egyben támogathatják a magyar vállalkozásokat és munkavállalókat.

A kampány most 20 cég bevonásával még látványosabban folytatódik. A legforgalmasabb fővárosi megállókban maszkkal fedett plakátokon buzdítanak arra, hogy „Vedd a hazait! Védd a hazait!”.

Forrás: Terrán Sajtóközlemény




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Városfejlesztés Bécsben: szálcement burkolat a bérlakásokon

Városfejlesztés Bécsben: szálcement burkolat a bérlakásokon

A megváltozott munkavégzési szokásokhoz igazodik a városfejlesztés.

Építőipari bravúr a Telekom székház

Építőipari bravúr a Telekom székház

Az Év Ingatlanfejlesztése a Telekom székház. Összeszedtük, hogy mi minden teszi azzá. 

„Egy szállodának minden napszakban élőnek és hangulatosnak kell lennie”

„Egy szállodának minden napszakban élőnek és hangulatosnak kell lennie”

Interjú Morvai Zoltánnal, a BE LIGHT! ügyvezetőjével, a Hotel Clark világítástechnikájáról.

 

Hirdetés