Felfrissítette arculatát a Pyxis Nautica csapata, a szlogenjük is megváltozott.

Hirdetés

Az iroda emblémája – amely kezdetektől identitásuk fontos része – friss megjelenést kapott. A korábbi Copper Plate klasszikus, talpas betűit egy letisztult sans verzió váltotta fel, így a logó modernebb, időtállóbb formát nyert.

A csillagkép arányai változatlanok maradtak, az arculati színek pedig pontosodtak. A legnagyobb változás az iroda jelmondatában található. A korábbi "Design&Build" helyett egy sokkal inkább csapatukra jellemző szlogenre váltottak: Building Culture. // Kultúrát Építünk.

Ez a gondolat hitelesen fémjelzi a tervezéshez való hozzáállásuk, miszerint az épített örökségből kiindulva terveznek korszerű funkciókat, élményszerű és emlékezetes tereket, ezzel hozzátéve kultúránk építéséhez. Az arculatváltás mellett teljesen új formát öltött weboldaluk is, amely ezen a linken érhető el.

Forrás: Pyxis Nautica Facebook




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Ház a tónál 4. rész – Félúton

Ház a tónál 4. rész – Félúton

A sok technikai részlet mellett az esztétikum is fontos... Az építészeti fotós házat épít – tízrészes sorozat az alapozástól a kész házig a Pyxis Nautica és a WOOD IS MORE közreműködésével. Kövessétek velünk egy álom megvalósulását!

Ház a tónál – A design, a tervezés | Pyxis Nautica

Ház a tónál – A design, a tervezés | Pyxis Nautica

Jaksa Bálint cikksorozatát kiegészítve, a ház tervezéséről és megvalósulásáról Tótszabó Tamás / Pyxis Nautica, vagyis az építész nézőpontjából is olvashattok az OCTOGON online-on – íme a harmadik rész.

Ház a tónál 3. rész – Mint egy kártyavár

Ház a tónál 3. rész – Mint egy kártyavár

És harmadnapra felépült... Az építészeti fotós házat épít – tízrészes sorozat az alapozástól a kész házig a Pyxis Nautica és a WOOD IS MORE közreműködésével. Kövessétek velünk egy álom megvalósulását!

Hirdetés