Az eddigi legkomplexebb magyar nyelvű branding tananyag

A hazai vizuális kultúra fejlődésének ügyét karolta fel Serfőző Péter vezetésével a brandguide. A most megjelent Brandstratégia könyv és TOOLBOX olyan eszközöket, modelleket és technikákat kínál, amelyek lehetővé teszik a stratégiai alapok elsajátítását, könnyű érthetősége miatt pedig a benne szereplő modellek azonnali gyakorlati alkalmazását.
 


Magyarországon eddig nem volt ilyen komplex és átfogó branding tananyag elérhető magyar nyelven. A többségében külföldről átvett metódusokat az utóbbi 10 évben próbálták ki és gyűjtötték össze, és mostantól elérhetővé vált mindenki számára, aki érdeklődik a branding és stratégia területe iránt. A könyv segít az elmélet feldolgozásában, míg a TOOLBOX ezt segíti átültetni a gyakorlatba, akár a megbízói oldalt is bevonhatjuk az alkotási folyamatba a benne lévő kártyák segítségével.

A könyvet ajánlják designereknek, akiknek nem elég, hogy valami esztétikus legyen, hanem hatékony designt szeretnének alkotni. Vállalkozóknak, akik a saját branding kialakításában egyedül, szakember bevonása nélkül szeretnének eredményeket elérni. Stratégáknak, akik  szeretnék szélesíteni a módszertani spektrumukat, megismerni új eszközöket, vagy megismerni azt, hogy ismert eszközöket mi hogyan használunk a brandingfolyamatban a zwoelf-ben. Illetve marketingeseknek, akik a branding határmezsgyéjén szeretnének otthonosan mozogni, új eszközök és módszerek megtanulásával bővíteni a szakmai repertoárjukat.


A Brandstratégia könyvet és TOOLBOX-ot a brandguide.hu oldalán lehet megvásárolni.

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Interjú Tábori-Simon Joséval | STANC pályázat

Interjú Tábori-Simon Joséval | STANC pályázat

„Egy-egy jó csomagolás akár műtárgyként is megállná a helyét”

Interjú Orbán Péterrel | STANC pályázat

Interjú Orbán Péterrel | STANC pályázat

„Egy csomagolás, amint fizikai formát ölt, annak már súlya van”

Interjú az L²-vel | STANC pályázat

Interjú az L²-vel | STANC pályázat

„Nem tudsz nem trendkövető lenni, mert akkor lemaradsz”

Hirdetés