Innovációs platform, vitafórum és a kreatív ötletek tárháza a kereskedelmi szakvásár.

Az EuroShop 2020, a világ elsőszámú kereskedelmi szakvására kifejezetten a világ kiskereskedelmére összpontosító innovációs platform, vitafórum és a kreatív ötletek sziporkázó tárháza. A megnyitó előtt öt hónappal nem is lehetnének jobbak az előjelek.

Huszadik megrendezése alkalmából az EuroShop minden eddiginél élénkebb kiállítói érdeklődésnek örvend, ezért a düsseldorfi szakvásár rendezői joggal számíthatnak arra, hogy a szakvásár mutatói elérik a 2017-es rekordot is. Ezen a megelőző szakvásáron 127 598 négyzetméternyi nettó kiállítási területen 2368 kiállító vett részt a világ 61 országából. A Rajna-parti seregszemlére mintegy 114 000 szakmai látogató érkezett a világ öt földrészéről.

A szakemberek azt keresik, hogy a világ kiskereskedelmét mi határozza meg a jövőben, és melyek az innovatív termékek. Az élmények nyolc dimenziója a következő: üzletberendezés és üzletdizájn, vizuális eladás-ösztönzés, kiskereskedelmi marketing, világítástechnika, kiskereskedelmi technológia, élelmiszer-technológia, energia-gazdálkodás, vásár- és rendezvény-marketing, vendéglátó szolgáltatási berendezések.

EuroShop Retail Design-díjat nyert pékség Németországban

Az EuroShop 2020 mind a nyolc témakörében kiemelkedően jók a foglalási adatok, de ezen belül is mindenekelőtt a kiskereskedelmi technológia, a hűtés és energia-gazdálkodás, valamint az üzletberendezés és üzletdesign területe tud robbanásszerű fejlődést felmutatni. A kiállítók jelentkezésének köszönhetően már ma is a neves nemzetközi vállalatok sokasága jelenik meg mind a nyolc területen.

Az EuroShop kísérő rendezvényei között számos különbemutatót találunk. Ilyen például a POPAI Village, az Ecopark, a Designers Village és az Italian Lighting Lounge. Ezen túlmenően az EuroShop gyakorlatias előadásokat kínál a rangos résztvevőket felsorakoztató színpadokon a következő témákról: üzletdesign, kiskereskedelmi technológia, többcsatornás értékesítés, kiskereskedelmi marketing, energia-gazdálkodás, kiskereskedelmi designerek, induló vállalkozások, valamint vásári és rendezvény-szolgáltatások. A szakvásári belépővel, további külön bejelentkezés nélkül látogatható valamennyi különbemutató és előadás is.

A 2017-es, 50. évfordulót ünneplő vásár - Fotó: EuroShop

Hamarosan átadják a Düsseldorfi Vásárváros új déli vásárkapuját, ezzel együtt az 1-es csarnok újjáépítése is befejezéséhez közeledik, ezt a vásárcsarnokot már az EuroShop 2020 keretében is használni tudjuk. Az építési munkák keretében elbontották a korábbi 1-es és 2-es csarnokot, a helyükre pedig egy rendkívül modern épület kerül. Az új csarnok alapterülete meghaladja a 12 000 négyzetmétert. A bejárás hat kapun át lehetséges, a kiállítók számára pedig nagyon kedvező standépítés feltételeket biztosítunk: csarnok mennyezetére is lehet függeszteni és a kiállítói standokat pedig a padlóba süllyesztett közmű-csatlakozáson keresztül lehet ellátni.

Az EuroShop 2020 szakvásár 2020. február 16-20-ig, csütörtöktől vasránapig várja a szakmai látogatókat. Az egy napra érvényes belépő ára 80 euró (online elővételben/elektronikus belépőként 60 euró), a két napra érvényes belépő 120 euró (online elővételben 100 euró), az összes vásárnapra érvényes bérlet pedig 180 euró (online elővételben 150 euró). A vásári belépőkkel további díjfizetés nélkül lehet igénybe venni az EuroShop-ra utazáshoz és a visszautazáshoz a VRR közlekedési eszközeit (Rajna-Ruhr Közlekedési Szövetség).




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

2022-ben rendezik a soros Light + Building szakvásárt

2022-ben rendezik a soros Light + Building szakvásárt

Az idei szeptember végén sem jön össze.

Jövőbe tekintő és lendületes lesz az EuroShop 2020

Jövőbe tekintő és lendületes lesz az EuroShop 2020

Innovációs platform, vitafórum és a kreatív ötletek tárháza a kereskedelmi szakvásár.

A DIY és a land art szerelemgyereke a fűből készült szék, a Terra!

A DIY és a land art szerelemgyereke a fűből készült szék, a Terra!

Húsz éve tervezték, amikor a fenntarthatóság fogalma megjelent a közbeszédben.

Hirdetés