A Kreatív Vonalak öt terve is komoly elismerést kapott a WOLDA pályázatán. 

Jelentős nemzetközi sikert ért el a Debrecenből indult, ma már budapesti irodával – de továbbra is debreceni központtal – is rendelkező Kreatív Vonalak stúdió, amely februárban öt díjat is átvehetett a Worldwide Logo Design Awardon (WOLDA), ebből egy-egy aranyérmet és Award of Excellence díjat.

„A hazai szakmai versenyeket nagyon komolyan szoktuk venni. Igazából nem is a díjak miatt, hanem mert nagyon élvezetes az első perctől úgy nekiállni egy tervezésnek, hogy miként lehetne abból egy iparágából kiemelkedő, példaértékű márkaépítés, arculat, vagy honlap” – fogalmazta meg a hitvallásnak is beillő tézist a Facebook-oldalán a Kreatív Vonalak. Igen ám, de a 18 éve, Debrecenben alapított cég mostanra a nemzetközi megmérettetésekhez is felnőtt, amit bizonyít a WOLDA nemzetközi arculati versenyen elért sikere is.

Az aranyérmes Klikkmarketing arculati elemei

Már 2018-ban is elnyertek két díjat a Good Spirit Bár, illetve az iDrinks arculatával, így egy évre rá, a jubileumi tizedik kiírásra arculattal és csomagolás designnal is beneveztek. Tavaly év végén aztán jött a hír: a nemzetközi zsűri öt munkánkat is díjazta:

  • Arany díj: A Klikkmarketing arculati megújulása
  • Bronz díj: Great Forest Real Estate arculati megújulása
  • Bronz díj: Lulaz prémium levendulás termékek arculata
  • Bronz díj: Delion gyógynövényteák arculata
  • Award of Excellence: Primadenta fogászat arculata

Adódik a kérdés, miért csak most jut el hozzánk a nagyszerű hír? Ennek prózai okai vannak, mint az Octogonnak elmondták, az eredmény januárban lett nyilvános, majd a díjakat fizikailag „februárban kaptunk kézhez. Ekkor saját üzleti estünk, a Kreatív Kedd szervezésével voltunk elfoglalva, utána akartunk beszámolni róla, de közben elmosta az egészet a járvány. Egyrészt minket is az foglalkoztatott, hogy miként alakul most a világ – másrészt egy ilyen helyzetben nagyon nem tűnt elegánsnak, díjakról beszámolni. Ezt most novemberben, az idei verseny kihirdetése előtt mindenképp szerettük volna azért pótolni.”

A Lulaz prémium levendulás termékek arculataA Primadenta fogászat arculata

Érthetően tavasszal teljesen máson pörögött az iroda, rengeteg munkájuk volt, és home office-ból kellett teljesíteni azokat, ám így, hogy elérkezett az év vége, úgy érezték, eljött az ideje megosztani az örömhírt. Hamarosan pedig az is kiderül, hogy sikerül-e az eddigi hét WOLDA-díj mellé újabbakat besöpörni. 

A Kreatív Vonalak a Facebook-oldalán közölt képgalériát a tavalyi WOLDA-győztes munkáiról: 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Mit üzen a VW új logója?

Mit üzen a VW új logója?

Elsőre nem is tűnik lényegesnek a különbség, holott vannak, akik forradalminak tartják.

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Még a betűtípus írásjeleinél is felhasználták a város jellegzetes épületeit, helyszíneit.

A Bauhaus-stílusú logók olyan jók, hogy érdemes volna használni őket

A Bauhaus-stílusú logók olyan jók, hogy érdemes volna használni őket

Nemzetközi designerek egy csoportja megtervezte a legmenőbb cégek logóit Bauhaus-stílusban, így tisztelegve a nagyhatású intézmény előtt annak századik évfordulója alkalmából.

Hirdetés