Hirdetés

Az otthonmaradás életeket menthet.

Hirdetés

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

„Hagyjátok abba az ostoba, soha meg nem valósuló ötletek mutogatását!”

„Hagyjátok abba az ostoba, soha meg nem valósuló ötletek mutogatását!”

Kate Wagner építészetkritikus páros lábbal szállt bele az építészekbe, a tervezőkbe és a projektjeiket felkaroló médiába.

Újrahasznosított anyagból készülő termékkel szállt be az Adidas a maszkgyártásba

Újrahasznosított anyagból készülő termékkel szállt be az Adidas a maszkgyártásba

A befolyt összeg egy részét egy alapítványnak adják. 

Egy japán állatkert vízidisznókkal oldja meg a társadalmi távolságtartást

Egy japán állatkert vízidisznókkal oldja meg a társadalmi távolságtartást

Nincs burkolt foglalkoztatás, plüssállatokról van szó.

Hirdetés