Hirdetés

Az otthonmaradás életeket menthet.

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Kínában lassan visszatérnek irodáikba az építészek

Kínában lassan visszatérnek irodáikba az építészek

A járvány növelte a dolgozók közötti összefonódást és a szolidaritást.

A Louis Vuitton felveszi a harcot a koronavírussal

A Louis Vuitton felveszi a harcot a koronavírussal

Parfüm helyett kézfertőtlenítőt kezd gyártani a luxusmárka.

Felépül a FUGA két új kiállítása

Felépül a FUGA két új kiállítása

Igaz, csak online lehet majd megnézni azokat.

Hirdetés