Az otthonmaradás életeket menthet.

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

A karantén idején nagy segítséget nyújthatnak a MOME Segítő Pakkjai

A karantén idején nagy segítséget nyújthatnak a MOME Segítő Pakkjai

Az online letölthető csomagok fontos információkkal látnak el bennünket az izolációban.

Így lett a szójaszószos palackból kézfertőtlenítő tégely

Így lett a szójaszószos palackból kézfertőtlenítő tégely

Különleges együttműködéseket eredményez a koronavírus járvány.

A koronavírus csúcsra járatja a napelemeket

A koronavírus csúcsra járatja a napelemeket

Sorra dőlnek az európai rekordok, mert tisztább a levegő.

Hirdetés