A HB Reavis nemzetközi ingatlanfejlesztő csoport bemutatta megújult, a vállalat  jelenlegi stratégiájához és filozófiájához illeszkedő arculatát. 

A HB Reavis nemzetközi ingatlanfejlesztő csoport bemutatta megújult, a vállalat  jelenlegi stratégiájához és filozófiájához illeszkedő arculatát. A stratégia olyan emberközpontú terek létrehozására fókuszál, amelyek növelik a produktivitást, a „jóllétet”, és javítják az ott dolgozók és a környezetükben élő közösségek közérzetét.

A kis pozsonyi ingatlanfejlesztő cégként indult vállalat mára Európa egyik legnagyobb fejlesztőjévé vált: tevékenységét az Egyesült Királyságban, Közép-Kelet-Európában és Törökországban folytatja, portfóliójában jelenleg 21 folyamatban lévő projekt szerepel. Az elmúlt években lezajlott jelentős növekedés hatására a HB Reavis a márka megújítása mellett döntött, amely tükrözi a vállalat jövőképét és küldetését. 

Az új vállalati arculatot a HB Reavis egy londoni központú kreatívügynökséggel, a Sectorlighttal szoros együttműködésben tervezte. A cél az volt, hogy a márka dinamikusabbá, barátságosabbá, érzelemtelibbé váljon, és megszólítsa mind a meglévő, mind pedig az új célcsoportot digitális, közösségi, nyomtatott és egyéb csatornákon egyaránt.

A logó vizuális könnyedsége érzékelteti, hogy a HB Reavis emberközpontú és megközelíthető az ingatlanfejlesztései és a partnereivel való együttműködés során. A színátmenetek, vibrálóan meleg színek a HB Reavis alkotás iránti szenvedélyét jelenítik meg, amely a munkára és kikapcsolódásra egyaránt alkalmas új terek létrehozását inspirálja. A két folyékonynak látszó forma és szín kombinációja tükrözi a HB Reavisra jellemző vállalkozói szellemet és azt, hogy az itt dolgozók mennyire izgalmasnak találják a munkájukat.

Pavel Trenka, a HB Reavis csoport vezérigazgatója így fogalmazott: „Büszkén mutatjuk be megújult brandünket, amely tökéletesen illeszkedik a modern munkahelyi megoldásokat létrehozó, az ipari szabványoktól eltérni kívánó stratégiánkba. Ügyfeleink és partnereink visszajelzései alapján úgy éreztük, jobban ki kell fejeznünk, hogy kik vagyunk valójában, és milyen értékeket képviselünk. Sok olyan értékünk van, amelyeket szeretnénk közvetíteni, de ezek közül az emberközpontúságot, a szenvedélyességet és az innovativitást éreztük a legfontosabbaknak. Köszönöm a Sectorlight csapatának, hogy ezt tökéletesen meg tudták ragadni az általuk választott meleg színekkel, organikus formákkal és a logónk átalakításával. Reméljük, az új brand, amely egyértelműen az aktuális törekvéseinkre épül, segít majd a közönségüknek megérteni a víziónkat, és még inkább megerősíti üzleti kapcsolatainkat. 

Peter Terpak, a HB Reavis csoport marketing- és kommunikációs igazgatója elmondta: „Merész megközelítést alkalmaztunk megújult brandünkkel, amely az iparági sztenderdekhez képest sokkal inkább a B2C közönség felé fordul. Szeretnénk ugyanis azokra az emberekre összpontosítani, akik az általunk létrehozott épületeket és tereket használják, vagy a vállalatunknál dolgoznak. Nem csak az volt a célunk, hogy egy új, dinamikus vizuális arculatot hozzunk létre. Arra is szerettük volna felhasználni ezt a lehetőséget, hogy átfogó  megközelítéssel a HB Reavis márkaszemélyiségének minden vonását megjelenítsük a belső kommunikációban, a külső partnerekkel, ügyfelekkel és az egész iparággal való együttműködésünk során”. 

Nick Cannons, a Sectorlight kreatívigazgatója hozzátette: „Az első, amire felfigyeltünk a HB Reavis esetében, hogy mennyire másként viszonyulnak a dolgokhoz: nemcsak abban a munkában, amit fejlesztőként végeznek, hanem abban is, ahogy csapatként együtt dolgoznak. Igazi közösségi szellem van jelen a vállalatnál, és elhivatottak abban, hogy jobbá tegyék a dolgokat. Számunkra ez volt a kiindulópont, amiből elkezdtük felépíteni a brand útját. El akartuk kerülni a piaci zsargont és egy érzelemtelibb, emberibb vizuális megjelenést és hangnemet szerettünk volna kialakítani, aminek köszönhetően a HB Reavis közvetlenebb  benyomást kelt, és szélesebb közönséget szólít meg. A HB Reavis munkatársai szenvedélyesek, feszegetik a hagyományos iparági normákat, és mi ezt akartuk vizuálisan kifejezni a játékos formákkal és vibráló színekkel. Az eredmény egy erős, dinamikus nyelvezet lett, ami számos csatornán képes hatni.”


Az arculatváltással egy időben a HB Reavis számos új kezdeményezése és projektje van folyamatban:
•    Több kiemelkedő fejlesztés, köztük Varsóban az 53 emeletes, vegyes funkciójú Varso Place torony, amely Európa egyik legmagasabb épülete lesz, a pozsonyi Stanica Nivy bevásárlóközpont és buszpályaudvar, az Agora Budapest városközpont, valamint újonnan vásárolt fejlesztési területek Londonban.

•    A WELL minősítés megszerzése a kelet-közép-európai irodafejlesztések számára egy komoly célkitűzés, a HB Reavis az első kereskedelmi ingatlanfejlesztők között van a régióban, akik erre törekszenek.

•    A vállalat Origameo üzletága, amely innovatív megoldásokkal segíti az ügyfeleket a megfelelő, modern környezetbe való átköltözés során. 

•    A HB Reavis saját, HubHub névre hallgató nagyszabású közösségiiroda-platformja, amely jelenleg Varsóban és Pozsonyban indult el.

forrás: sajtóközlemény




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Új szintre lépett a city branding Magyarországon

Új szintre lépett a city branding Magyarországon

Kaposvár új, egységes arculatára napok alatt felfigyeltek külföldön is: Kiss Miklós munkája Best of Behance lett.

Összegyűjtötték az ország településeinek arculati kézikönyveit

Összegyűjtötték az ország településeinek arculati kézikönyveit

Új honlap gyűjti egybe az ország összes Településképi Arculati Kézikönyvét és Építészeti Tájegységi Arculati Kézikönyvét.

Megvan a Veszprém-Balaton 2023 új arculata

Megvan a Veszprém-Balaton 2023 új arculata

A szakmai zsűri egyhangúlag a Hidden Characters arculati terve mellett döntött.

Hirdetés