A magyar vásárlók szerint a Terrán képviseli a legmagasabb minőséget a tetőcserepek között a svájci székhelyű, független ICERTIAS szervezet által végzett piackutatási adatok alapján.

A több mint 100 éves vállalat termékeinek magas színvonalát a tavaly negyedik alkalommal elnyert Best Buy Award, valamint a Hazai Termék védjegy is igazolja. A cég a betontechnológiában szerzett évszázados tapasztalatával, az alkalmazott innovációkkal, a zöld eljárásokkal, továbbá a folyamatos fejlesztésekkel kompromisszummentes megoldásokat kínál vevőinek, amelyekben a funkcionalitás és az esztétikum ötcsillagos szinten találkozik.

A vásárlói döntések során a márkabizalom az egyik leginkább meghatározó tényező, amelynek eléréséhez hosszú, kitartó, a márkaértékeket és a vásárlói igényeket mindig szem előtt tartó munkára van szükség. A Terrán eredményessége annak köszönhető, hogy a legmodernebb gyártástechnológiát a legmagasabb szintű szakértelemmel párosítja a vevők elvárásaival összhangban. Ez tükröződik azokban az elismerésekben,
amelyeket a fogyasztók körében végzett felmérések alapján ítélnek oda független szervezetek.

A kimagasló minőség védjegyével, az arany QUDAL®-lal azokat a brandeket tünteti ki az ICERTIAS, amelyeket a válaszadók adott kategóriákban a legszínvonalasabbnak tartanak. A piackutatási eredmények alapján Magyarországon a Terrán tetőcserepek érdemelték ki az ötcsillagos tanúsítványt. A több mint 100 éves vállalat termékeinek nívóját a tavaly negyedik alkalommal elnyert Best Buy Award, valamint a Hazai Termék védjegy is igazolja.

A 20 országra kiterjedő, reprezentatív mintán alapuló QUDAL® felmérések célja, hogy iránytűként segítsenek a fogyasztóknak eligazodni a kínálatban, és felhívják a kiemelkedő termékekre és szolgáltatásokra a figyelmet.

„A sikert számtalan mérőszám alapján skálázhatjuk, azonban a vevők visszajelzései egzakt viszonyítási pontot jelentenek, ha termékeket vagy szolgáltatásokat értékelünk. Különösen nagy becsben tartjuk az olyan kitüntetéseket, amelyeket ténylegesen kizárólag a vásárlók véleményére építve ítélnek oda” – mondta Tóth Szabolcs regionális marketingigazgató.

Forrás: Sajtóinformáció




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Flow élmény zaj nélkül a munkahelyeken

Flow élmény zaj nélkül a munkahelyeken

A Kinnarps olyan paraváncsaládot alkotott, amely mindenféle funkcióban, méretben és több tucatnyi színben elérhető, ráadásul még környezettudatos is.

Újabb gyárat épít a Terrán

Újabb gyárat épít a Terrán

A beruházásnak köszönhetően a vállalat 261 darab munkahelyet tud megőrizni, és további 20 munkahelyet teremt.

Megnyitotta kapuit Békásmegyer új vásárcsarnoka

Megnyitotta kapuit Békásmegyer új vásárcsarnoka

Lezárult a békásmegyeri fejlesztés I. üteme

Hirdetés