Maradjunk otthon és küzdjünk együtt a vírus ellen!

Az április elején közölt nemzetközi adatok szerint a világjárvány következtében a világ népességének egynegyede bezárkózott otthonába. Erre reflektálva Hugo Suissas és Tiago Silva designerek elkészítették az összes nemzeti zászló „otthoni” verzióját: Jamaikától Japánig valamennyi lobogó kapott egy tetőt, üzenve egyben a világban azoknak, akik még nem helyezték magukat karanténba, hogy ha tehetik, akkor maradjanak otthon és így küzdjünk együtt a koronavírus ellen.


Se szeri, se száma annak, hogyan próbálják felhívni cégek és magánszemélyek az emberek figyelmét az otthonmaradás fontosságára: a nagy márkák átalakították logóikat a járvány következtében, grafikusok pedig interaktív ábrákkal segítik a pandémia megértését.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Játékos arcpajzsot tervezett gyermekeknek egy luxumburgi építésziroda

Játékos arcpajzsot tervezett gyermekeknek egy luxumburgi építésziroda

Kicsit morbid, de kiegészítőként akár korona is hozzácsatolható. 

A Terrán is csatlakozott a „Vedd a hazait!

A Terrán is csatlakozott a „Vedd a hazait!" kezdeményezéshez

A kampány elemeként a legforgalmasabb fővárosi megállókban maszkkal fedett plakátokon buzdítanak a hazai termékek vásárlására.

Íme az IKEA ötlete arra, hogyan kössük le a gyermekek figyelmét a karanténban!

Íme az IKEA ötlete arra, hogyan kössük le a gyermekek figyelmét a karanténban!

Otthoni tárgyakból kiváló bunker építhető.

Hirdetés