Az otthonmaradás életeket menthet.

Hirdetés

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Egy hónap alatt elkészült a torinói konténerkórház

Egy hónap alatt elkészült a torinói konténerkórház

A nyílt forráskódú projektet Carlo Ratti és Italo Rota építészek tervezték.

Városnéző túra a lezárt Szöulban

Városnéző túra a lezárt Szöulban

Az ázsiai metropoliszról nem egy szokványos karanténvideót mutatunk be.

Hirdetés