Hirdetés

Megérkezett a Zodiákus koktélkollekció.

Március 21-én újraindult az állatövi jegyek körforgása, és a Mars bolygó uralkodása mellett újra beköszöntött a Kos, az újrakezdés szimbóluma. A téli hónapok mozdulatlansága után hirtelen minden megtelt élettel, kizöldült körülöttünk a világ, egyre többször csillant meg a remény, hogy itt az alkalom egy délutáni teraszozásra. Ezt a minden évben különleges napot választotta a Leo Rooftop bár is legújabb Zodiákus signature koktéllapjuk bemutatására, amit az első egy hónapban még csendesen próbáltak ki a vendégek körében, azonban a Bika jegybe lépve már kiterítették a lapokat, és bemutatkoztak a nem mindennapi italok, és a csillagjegyekről készült divatfotó sorozat is.

 

„Tavalyi itallapunkkal a hét bolygó és a hét szféra világában kalauzoltuk el vendégeinket, most pedig a 12 állatövi jegyre álmodtunk meg 12 signature koktélt” – mondja Dreghiciu Gábor, a Leo Rooftop és Bistro bar manager-e. A történet azonban korántsem ilyen egyszerű, hiszen a nagyérdemű előtti bemutatkozást gondos kutatómunka, és bő fél éven át tartó tervezés előzte meg, melynek során az összes jegyet megvizsgálták személyiségi jegyek, íz- és színpreferenciák, uralkodó bolygók vagy kapcsolódó gyógynövények alapján. Ezt követően több ízben tesztelték őket egyre bővebb csapat bevonásával, míg végül kialakultak azok az italok, amik akár a mi asztalunkra is érkezhetnek Budapest legszebb panorámájú tetőteraszán.

„A signature itallap készítése mindig csapatmunka. A báros csapatból mindenki beleteszi a saját ötletét, majd minden italt közösen finomhangolunk, hogy elérje a végső, szerintünk tökéletes receptúráját, kinézetét.”


A párhuzamok az italok és az állatövi jegyek között valóban megfigyelhetőek. A Bikában rejtőző két világ 2 gin alapú ital képében érkezik a vendég elé, amit a magunk kedvünk szerint variálhatunk, összeönthetünk, hogy a számunkra legtökéletesebb harmadik verzió megszülethessen. Az Ikrek vibráló, játékos – spirulinának köszönhető – kék színe mögött igazi komplexitás és mélység lapul, ami gyakran igaz a jegy szülötteire is. A Rák páncélja, és az otthonság érzése elevenedik meg a réz bögrében, amiben a sárgadinnyehabos mule jellegű italunk érkezik, melyet whiskey-vel készítenek. Az Oroszlánt – ahogyan Leo-hoz illik – igazi királyi tiki pohárban szervírozzák, amiben valóban királyi, rum alapú egzotikus nedűt találunk.
 


Leo háza táján már megszokhattuk, hogy nem állnak meg a különleges és komplex italoknál a siganture koktélok esetében. „A tervezés azután is folytatódik, ha az italok összeállnak, hiszen ugyanazt a komplexitást és extravaganzát szeretnénk megcsillantani az itallap vagy a kísérőkampány esetében is, amit a koktélok képviselnek” – mondja Tőke Ildikó a Leo Rooftop és Bistro marketing vezetője. A Zodiákus kollekció mellé ebből fakadóan a mindenség körforgását jelző kör alakú itallappal rukkoltak elő, ahol a Tejútrendszerrel együtt megjelennek az állatövi jegyek és a hozzájuk tartozó csillagképek is. A social media oldalaikon pedig még egy ennél is szokatlanabb gasztro kommunikációval találkozunk, ahol minden zodiákus megelevenedik a követők előtt.

„A divat és a bárok világa is a színek, formák, alakok játéka, ez az új itallap pedig remek alkalom volt ahhoz, hogy ezt megmutassuk a világnak. Minden csillagjegyet egy divatfotózás keretén belül megszemélyesítettünk, és ugyanazokkal külső vagy személyiség jegyekkel ruháztuk fel a modelleket, mint, amiket az adott italhoz is felhasználtunk. Ami az italban az alapanyag, vagy a díszítés, az a modelleknél a smink, a haj, vagy az arckifejezés szintjén valósul meg.”


Az biztos, hogy a Leo Rooftop új signature itallapja mögött igazi kreatív csapat- és műhelymunka folyt, ami tökéletesen megmutatkozik a végeredményben is. Most már csak rajtunk a sor, hogy eldöntsük, mikor ugrunk fel a 8. emeletre megkóstolni a csillagjegyünk vagy akár az aszcendensünk italát.
 

Leo Rooftop | Facebook | Instagram

 

Még több kép a galériában!




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Minőség, innováció, technológia

Minőség, innováció, technológia

A Ventor Tűzvédelmi Kft. vezette be Magyarországon a vízködös oltástechnológiát.

„Egy szállodának minden napszakban élőnek és hangulatosnak kell lennie”

„Egy szállodának minden napszakban élőnek és hangulatosnak kell lennie”

Interjú Morvai Zoltánnal, a BE LIGHT! ügyvezetőjével, a Hotel Clark világítástechnikájáról.

 

Ez a hely itt és így rendben van

Ez a hely itt és így rendben van

"Az épület architektúrája, megjelenése és természetesen elhelyezkedése már akkor is izgalmas feladatot sejtetett." - Kiss Frigyes a Hydroproof Kft. ügyvezetője mesélt a Hotel Clarkról.

Hirdetés