Ehhez keres partnert az önkormányzat.

Hirdetés

Városmarketing-stratégia megalkotására keres partnert Hódmezővásárhely: a tenderanyagot regisztrációt követően adják át, az árajánlatot február 2-ig kell beadni az önkormányzatnak – írta meg a Kreatív.

A város egyik nevezetessége, a Pártos Gyula tervezte Fekete Sas szálló – Fotó: Wiki Commons CC BY-SA 3.0

Hódmezővásárhely önkormányzata beszerzési eljárást indított városmarketing- és kommunikációs stratégia létrehozására. A meghívásos beszerzési eljárásra már regisztrálhatnak a szervezetek, vállalkozások, egészen február 2. 16 óráig. Az önkormányzat a regisztrált érdeklődőknek rendelkezésre bocsátja a részletes tenderanyagot. A szerződéskötés tervezett határideje február 15-e.

Az árajánlathoz kapcsolódó dokumentum ide kattintva érhető el.

A Kreatív kérdésére az önkormányzat sajtóreferense elmondta: „Hódmezővásárhely egy olyan új városmarketing (márka) és kommunikációs stratégiai dokumentumot szeretne létrehozni, amely olyan jó gyakorlatokat, eszközöket nyújt a város számára, amit hatékonyan tud alkalmazni a város vonzerejének növelésére irányuló tevékenységek kapcsán (különösképpen helyi tájékoztatás hatékonyságának javításában, a gazdasági szereplők, beruházók vonzásában, illetve turizmus fejlesztésében)”.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Városmarketing-stratégiát alkotna Hódmezővásárhely

Városmarketing-stratégiát alkotna Hódmezővásárhely

Ehhez keres partnert az önkormányzat.

Új arculatot kapott az Óbudai Egyetem

Új arculatot kapott az Óbudai Egyetem

Akár már bevásárolni is eljöhet velünk az intézmény.

Ennél családiasabb cukrászda aligha lehet Budapesten

Ennél családiasabb cukrászda aligha lehet Budapesten

A Kemenes manufaktúra a Vámház körúton nyitott üzletet.

Hirdetés