Az egyetem nemzetközi ambícióihoz igazodva újul meg Facebook, Instagram és LinkedIn oldala.

Hirdetés

Megújítja közösségimédia-jelenlétét a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME). A cél a MOME központi Facebook, Instagram és LinkedIn profiljának megújítása, összhangban az egyetem nemzetközi ambícióival.

A napokban elkészült a MOME történetének első közösségi médiastratégiája, fokozatosan megújulnak az egyetem központi Facebook, Instagram és LinkedIn oldalai. A munkát a GetBeyond közösségi médiaszakértői segítik, akik a tartalmakon együtt dolgoznak az egyetem polgáraival.

„Közös feladatunk egy sokszínű, ugyanakkor koherens tartalmi tematika összeállítása, ami megfelelően szolgálja a hosszú távú brandépítés céljait. Szorosan együttműködünk a MOME munkatársaival, akik profi és hozzáértő bázist jelentenek nem csak a szervezőmunkában, de a kreatívok, fotós és videós anyagok elkészítésében is” – fogalmazott Szabó Fanny, a GetBeyond társalapítója. 

A tervezett új tartalomtípusok közül máris debütált a (Humans of New York híres Facebook-oldal mintájára indított) Humans of MOME, ami az egyetem polgárait mutatja be személyes történeteiken keresztül. Emellett kiemelten foglalkoznak majd a diákok és az oktatók projektjeivel, a MOMÉ-n születő friss munkákkal, sőt a korábbi hallgatók, az alumni kiemelkedő teljesítményeivel is. 

Az intézmény marketingkommunikációért és üzletfejlesztésért felelős egysége, a MOME Brand Iroda idén ősszel, már az egyetemi modellváltás részeként újult meg. A márkafőnöki pozícióba az ír származású Margaret Ann Dowling, a Marquard Media és a Hubert Burda Media kiadóvállalatok korábbi közép-európai igazgatója érkezett. A közösségi médiafelületek megújítását, ezzel a MOME digitális lábnyomának frissítését már ő felügyeli.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Építészeti programajánló a Budapest Design Weekre

Építészeti programajánló a Budapest Design Weekre

Az OCTOGON online szerkesztősége összegyűjtötte a legizgalmasabb építészeti témájú programokat

Tányér micéliumból és kenderből | MOME X SALT

Tányér micéliumból és kenderből | MOME X SALT

Fenntartható design-innováció a gasztronómia területén

Vidd magaddal az IPARTERVET!

Vidd magaddal az IPARTERVET!

Az „Ismeretlen IPARTERV - Egy tervezővállalat hőskora 1948–1970” című kiállításhoz kapcsolódó új programok a Budapest Design Week-en

Hirdetés