Idén ősszel a Budapesti Közép-Európai Divathét (BCEFW) egyik legizgalmasabb kísérőprogramja a W Budapest Courtyardjában valósul meg. 

Hirdetés

A KATA SZEGEDI márka ‘ROADS’ installációja augusztus 30-tól várja a látogatókat a szálloda falai között. Az exkluzív tárlat a magyar divat egyik ikonikus motívumát, a márka védjegyének számító cut-out struktúrát állítja középpontba, és Jelen Ádám fotográfussal való együttműködésük eredményeképp egyszerre nyújt egyedülálló divat-, művészet- és designélményt a város szívében.

A 2009-ben alapított KATA SZEGEDI márka a progresszív és szoborszerű szabásvilág megtestesítője, amelyben a kortárs magyar képzőművészet és a nemzetközi divattrendek természetesen fonódnak össze. Az installáció középpontjában a márka cut-out struktúrája áll. Ez a jellegzetes formai megoldás az évek során számtalan módon jelent meg, most pedig egy új, művészileg kibővített kontextusban mutatkozik be.

Az installáció a 2025/26-os őszi–téli, valamint a még soha nem látott 2026 tavaszi-nyári kollekció válogatott darabjait tárja a közönség elé, kiegészítve Jelen Ádám fotográfus páratlan alkotásaival. Ádám a ‘ROADS’ textúráját dolgozta fel fotórealisztikus mintává, amely több szín- és anyagváltozatban kel életre, új rétegekkel gazdagítva a ruhák esztétikáját.

„A W Budapest számunkra egy olyan kreatív közösséget hoz össze, amihez jó tartozni. A városi lüktetés, és a művészetekhez fűződő kötődés mindig erősen érezhető minden egyes projekten, ami a házban történik. Nagyon örülünk, hogy most ilyen formában is részesei lehetünk ennek a világnak és közösen hozhatunk létre valamit, ami ugyanazokon az értékeken alapul” – mondja Szegedi Kata, a márka alapítója és társtervezője.

A merész dizájnjáról és vibráló atmoszférájáról ismert W Budapest megnyitása óta a város egyik kiemelkedő társasági és kreatív találkozóhelye, ahol egyszerre talál otthonra a kortárs művészet, a divat, és design. A szálloda az elmúlt években számos izgalmas együttműködést kezdeményezett: a tavalyi AERON ‘Mimosa’ installáció a BCEFW részeként virágba borította a Courtyardot, a Nanushka kollekcióit bemutató esemény a magyar divat nemzetközi sikerét ünnepelte, legutóbb pedig kissmiklos különleges tárlata töltötte meg új energiával a tereket.

“A KATA SZEGEDI márkával való együttműködésünk a szálloda kreatív utazásának következő fejezete. W Budapest több, mint hotel: merész platform a művészet és a divat számára, ahol a helyi és nemzetközi tehetségek találkoznak, és ahol az inspirációt első kézből lehet megtapasztalni.” - meséli Patrick Luk, a W Budapest Marketing igazgatója.

Dátum: 2025. augusztus 30. - szeptember 8. (a tárlat szünetel szeptember 5-én)
Helyszín: W Budapest Courtyard - Budapest, Andrássy út 25, 1061

További információk az esemény Facebook oldalán.

Forrás: Sajtóinformáció




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Milánóban is sikert arattak a magyar divatmárkák

Milánóban is sikert arattak a magyar divatmárkák

A hazai divathetet követően Olaszország divatfellegvárát célozták meg a magyar tervezők, ahol hét hazai márka mutatta be legújabb, 2022/23-as őszi-téli kollekciójának darabjait. 

Kilenc magyar márka a Milano Fashion Weeken

Kilenc magyar márka a Milano Fashion Weeken

Őszi-téli kollekciókat mutatnak be.

Indulj az Ugrás a jövőbe! pályázaton

Indulj az Ugrás a jövőbe! pályázaton

UGRÁS A JÖVŐBE! – a MOME ismét meghirdeti fiataloknak szóló kreatív pályázatát.

Hirdetés