Hirdetés

Indul az idei Highlights of Hungary.

Hirdetés

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az arculatfrissítésen átesett Highlights of Hungary az idei évben kiegészült új nagykövetekkel, így a tízes gárda Háfra Noémi világbajnok kézilabdázó; Mádai Vivien műsorvezető; Törőcsik Franciska színésznő; Farkas Richárd, a Pajta séfje; Marsalkó Dávid, többszörös Fonogram- és Petőfi Zenei díjas előadóművész; Martinkó József, az Octogon magazin főszerkesztője; Miki357 kliprendező; Takács Ákos, a Red Bull Pilvaker alapítója, marketing szakember; Trellay Levente, a Telep Galéria és Konyha társalapítója; valamint a PET Kupa nonprofit szervezet alapítóiból áll.

Talán a legfontosabb újítás, hogy idén már bárki tehet ajánlást a nagyköveteknek, képpel, videóval vagy bármilyen módon a social media felületeken! A szervezők felhívják a figyelmet, hogy a Facebook-oldaladon vagy az Instagramon megosztott tartalmakon szerepeljen a #hassalkossgyarapíts hashtag, és a @Highlights_of_Hungary-t is be kell jelölni.

A szervezet közleményében ezt írja: „Az idei évad legfontosabb célja, hogy a kiválóság, a hazaszeretet és a cselekvő lokálpatriotizmus értékei mentén elismerjék és széles körben megismertessék a legkiválóbb magyar teljesítményeket, valamint még nagyobb közösséget szervezzenek azok alkotói és alakítói köré." Oláh Zsanett, a Highlights of Hungary ügyvezetője hozzátette: „A megújulás részeként az idei évtől már pénzdíjban is részesülnek a legkiválóbb jelöltek, illetve komoly hangsúlyt fektetünk arra is, hogy bemutassuk a jelöltek mögött álló történetet, erősítve ezzel a Highlights of Hungary inspirációs jellegét”.

Forrás: Kreatív Online




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Szembemegy a trendekkel a Pfizer új logója

Szembemegy a trendekkel a Pfizer új logója

Egyszerűbb helyett összetettebb lett, utal a DNS-re, és feledteti a Viagrát.

A Kia új logója igyekszik lépést tartani a márkával

A Kia új logója igyekszik lépést tartani a márkával

A koreai autógyártó új logóját mindenképpen szokni kell.

Hirdetés