Hirdetés

Varga Matti esztétikájával ünnepli egy éves születésnapját a TITOK multivitamin. 

Fenntartani a kortalan szépséget és minél hosszabb távon megőrizni az egészséget – ezek a célok vezérelték Pataki Ágit, mikor a GAL vitaminok fejlesztőjével, Szabó Gál Bencével megalkotta a TITOK multivitamin csomagot. A multivitaminból és halkollagén peptidekből álló termékcsalád épp egy éve debütált, most pedig egy olyan új vizualitást kapott, ami hűen tükrözi a márka mögött álló értékeket.

 

Lendület, könnyedség, egyszerűség, éteri, mégis életteli szépség. Ahogy a TITOK-ban, úgy Pataki Ági személyiségében is felfedezzük ezen értékeket – és Varga Matti fotós stílusában is. Ezeket az attribútumokat szőtte koherens történetté Gyöngy Orsolya, aki a projekt storytelling részét vezette. 

 

 

„A TITOK megújult vizualitása mögött egy egyedülálló koncepció áll, aminek a visual storytelling az alapja. A képekkel nem csak a termékre és az azt megalkotó Pataki Ágira koncentráltunk, hanem igyekeztünk egy teljes világképet létrehozni, aminek a középpontjában egy egészségtudatos, önazonos nő áll, aki nyitott a világra, folyamatosan fejlődni akar és pozitív a világszemlélete. Az ő értékeit és inspirációit először egy szótáblán foglaltuk össze, amikből aztán zsánerképeket alkottunk, majd ezeket fordítottuk át vizuális nyelvre. A szavakra Mattival együtt asszociáltunk, és kicsit hagytuk, hogy maga a hely is hasson ránk: sokszor a location scout alatt döntöttünk, miben találjuk meg a lendület, a korlátlanság, vagy épp az önazonosság megfelelőit” – osztotta meg velünk Orsolya.

 


Mindehhez pedig nem mindennapi helyszínt választottak: Marokkó izgalmas épített és természetes környezetét.

„Mikor Mattival elkezdtük a közös gondolkodást, hogyan adhatnánk vissza vizuálisan a TITOK, mint termék és a brandhez kapcsolódó értékek esszenciáját, egyértelmű volt számunkra, hogy egy olyan helyszínen szeretnénk fotózni, ahol az egészség a mindennapok természetes, magától értetődő része. Mivel én épp Marokkóban tartózkodtam hosszabb ideje, felmerült, hogy a napfényes óceánpart tökéletes kiindulópont lenne. A koncepciónk része volt az is, hogy a TITOK multivitaminban rejlő sok-sok értékes összetevőt megjelenítsük, így ebben az esetben azokat ragadtuk ki, amelyek természetes lelőhelye épp Marokkó, tágabb értelemben Afrika is lehet: például mint az olíva, az akáciarost, vagy a zsálya. A marokkói óceánpart nagyon inspirálóan hatott ránk, könnyű volt párhuzamokat találni Ági kortalan szépsége és a természet között. A helyi építészet pedig a maga minimalista esztétikájával szintén kiválóan kapcsolódik mind Matti stílusához, mind Ági ízléséhez és a brand arculatához is” –tette hozzá. 

 

 

A TITOK üzenete, hogy ha egészségesek vagyunk, korlátlannak, szabadnak is érezzük magunkat, nem számít, 30 vagy 70 évesek vagyunk. Ha jól érezzük magunkat a bőrünkben, és nyitottak maradunk a világra, a szépségeit is jobban meg tudjuk élni, be tudjuk fogadni – azokat a szépségeket, amelyeket Matti képein is láthatunk.
 

 

TITOK | Web | Facebook | Instagram

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Megújult a Magyar Tudományos Akadémia arculata

Megújult a Magyar Tudományos Akadémia arculata

Új ruhában a 200 éves születésnap előtt

Új stratégiai eszköz (nem csak) kreatívoknak

Új stratégiai eszköz (nem csak) kreatívoknak

Az eddigi legkomplexebb magyar nyelvű branding tananyag

Szívmelengető arculat egy szívmelengető márkához

Szívmelengető arculat egy szívmelengető márkához

Borsa Aliz cukorbetegeknek készült termékeknek épített márkát

Hirdetés