Építőipar
A rovat
támogatója:

Megnyílt a Nemzetközi Zöld Építés Hete Magyarországon

Szeptember 9-én a Magyar Környezettudatos Építés Egyesülete (HuGBC) ünnepélyes keretek között megnyitotta a Nemzetközi Zöld Építés Hetét a Corvinus Egyetem Gellért Campusán.

Szemléletváltás öt nap alatt – Nyári Egyetem a jövő mérnökeinek (x)

Harmadik éve rendezi meg Nyári Egyetemét az ország egyik legnagyobb mérnökirodája, a CÉH Zrt. Alapítványa. Az ötnapos, idén augusztus 25. és 29. közt rendezett eseményen az építőipari mérnökhallgatók olyan tapasztalatokra és tudásra tehetnek szert, amelyek egyrészt túlmutatnak a szokásos egyetemi tanulmányokon, másrészt abban a pillanatban elengedhetetlenek lesznek számukra, amint kikerülnek a munkaerőpiacra.

Új napelemes rendszerrel csökkentik a Budapest ONE irodaház karbonlábnyomát

A beruházásnak köszönhetően az Őrmezőn álló irodaház energetikai besorolása is emelkedett.

A Liberty irodaházba költözik az AutoWallis Csoport

A nagyvállalat több mint 5000 négyzetméterre kötött bérleti szerződést.

Szinte hibázni sem lehetett (x)

Néhány hete adták át a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2-es termináljának közvetlen közelében üzemelő ibis Styles Budapest Airport szállodával közvetlen összeköttetésben álló TRIBE Budapest Airport Hotelt. Az új hotel a WING fejlesztésében valósult meg, valamint a fit-out kivitelezést, a teljes gépészeti és az elektromos munkákat, valamint az épületfelügyeleti rendszerrel (BMS) kapcsolatos munkákat a Bernecker Zrt. szakemberei végezték.

Ötödik állomásához érkezett Regölyön a ROM Vándor program: átadták a Somolyi templomromot

Újabb átadóra került sor a Market Építő Zrt. örökségmentő programjában.

Mérnöki teljesítmény vízközeli létesítményeken (x)

Észak-Európa legnagyobb infrastrukturális építkezése a Fehmarnbelt alagút a Balti-tengerben, amely a világ leghosszabb süllyesztett, valamint kombinált vasúti és közúti alagútja is lesz. Vízközeli extrém feladatokkal azonban a Meva mérnökei itthon is találkozhatnak: Mohácson az áradó Duna tette kihívássá az új partfal építését, míg a budapesti Kvassay-zsilipnél 7 méteres falak épültek a Duna medrében, néhol 10 méter mélyen az árvízvédelmi résfal szintjéhez képest.

Hirdetés