A modellt az együttes legutóbbi, sorban 17. albuma, a Power Up ihlette. A hazai designer szemüvegmárkának ez már a negyedik kollaborációja a legendás csapattal.

2018 volt az első év, amikor a hazai designer szemüvegmárka, a Tipton Eyeworks az AC/DC-vel közösen készített szemüvegkollekciót. A Back in Black szemüvegek olyannyira sikeres és ikonikus modellek lettek, hogy a mai napig kaphatók. Az első közös projektet még több követte, a Black Ice és a High Voltage albumok ihlette szemüvegek után most megérkezett a PWR UP. A keretek szárán továbbra is ott díszeleg az együttes híres villám szimbóluma.

 

 

„Az AC/DC kollekcióink mindig nagyon sikeresek. A bevett gyakorlat hasonló, mindig albumokhoz kötjük őket. Veszünk az adott albumból bakelitlemezeket a kiadótól, ebből készülnek a szemüvegek. A kérdés, mindig csak az, milyen stílus felé induljunk.” – meséli Zack Tipton, a Tipton Eyeworks alapítója hogyan alkotják meg az AC/DC kereteket.

„Az első kollekciónál, ez volt a Back in Black, klasszikusabb stílusú, egyszerűbb formájú modelleket készítettünk, amik mindenki által kedveltek lehetnek. Az AC/DC zenéjének alapját három akkord jelenti, így mi is a hármas számból indultunk ki. Három modellt alkottunk. A Black Ice és a High Voltage kollekciók esetében már olyan modelleket akartunk készíteni, amik bátrabbak, kihívóbbak, vadabbak és trendibbek. Két-két szemüvegkeret készült, és sokkal kevesebbet is készíttettünk belőlük. A PWR UP-nál visszatértünk a gyökerekhez, egy nagyon egyszerű, nagyon markáns keret lett az eredménye.”


Hogyan indult a hazai márka együttműködése a világ egyik legmenőbb zenekarával?

Az, hogy a Tipton Eyeworks és az AC/DC egymásra talált a véletlennek köszönhető. A Tipton a kétezres évek végén rukkolt elő a Pink Floyd-lemezekből készített, limitált szériás, ötvendarabos kollekciójával, méghozzá mindenféle előzetes egyeztetés nélkül. Fél évvel később az együttes egyik jogi képviselője, a Perryscope Productions kopogtatott Zack Tiptonnál, érdeklődve, hogy miért is szerepel a Pink Floyd neve egy olyan terméken, amelyről ők nem tudnak. Ha egy komoly lemezkiadó jogi képviselői jelentkeznek az embernél, az adhat okot aggodalomra, a kollekciót azonban végül nem vonták vissza és brutális kártérítést sem követeltek. A Tipton bevételeinek egy bizonyos részét utalta át a zenekarnak.


 

Eltelt pár év a Perryscope Productions pedig ismét jelentkezett, de képviselőjük, Norman Perry ezúttal egy megbízással a kezében érkezett: „Ők képviselik az AC/DC-t is. Mi lenne, ha a Tipton készítene egy általuk inspirált napszemüveg-kollekciót?”

„Hatalmas megtiszteltetés volt, hogy ez a legendás csapat minket választott és azóta is együtt dolgozunk” – mondja a márka alapítója Zack Tipton. „Ők a világ egyik legnagyobb zenekara. Back in Black albumuk zenetörténelem második legmagasabb példányszámban eladott lemeze. Bármelyik nagy szemüveggyártó cégre eshetett volna a választásuk, mégis mellettünk döntöttek. Ugyanakkor nagyon nagy elvárásokat is támasztottak felénk, kreativitást és a gyártást tekintve meg kellett ugranunk az ő szintjüket. Az együttműködéseink viszont újra és újra bizonyítják, hogy méltó partnerek vagyunk. Azt hiszem, erre igazán büszkék lehetünk.”

 


A Tipton Eyeworks megalkotta a keretet, ami éppolyan karakteres, mint a legfrissebb AC/DC album

A PWR UP a 17. album a legendás rockegyüttes karrierjében, a Tipton Eyeworks számára pedig nem volt kétség, hogy az AC/DC kollekciójuk legújabb szemüvegkeretének passzolnia kell az új album stílusához. Egyszerű, markáns, karakteres keret lett a végeredmény.

 

 

A Tipton Eyeworks AC/DC kollekciójának darabjai hivatalosan a zenekar által engedélyezettek. A szemüvegek szárán krómozott elemként megjelenik a banda hivatalos szimbóluma, a villám. A szár belső részén gravírozva megtalálható a Vinylize x AC/DC logó, valamint a széria szám, ami bizonyítja a termék egyediségét. Minden kerethez garancia kártya tartozik, márkázott törlőkendővel és tokkal. A szett biológiailag lebomló dobozba van csomagolva.

A világszerte 500 optikában jelen lévő hazai designer szemüvegmárka szinte az összes darabot eladta már a keretből, azonban a Tipton Eyeworks budapesti showroomjában még felpróbálható és elérhető.

 

 

Forrás: sajtóanyag


 

Még több kép a galériában!




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Tipton X Schiffer – limitált art deco darabok

Tipton X Schiffer – limitált art deco darabok

Új szemüvegkeretet mutatott be a Tipton Eyeworks budapesti showroomja.

A Bauhaus századik születésnapjára tervezett szemüvegkeretet a Tipton és az Octogon magazin

A Bauhaus századik születésnapjára tervezett szemüvegkeretet a Tipton és az Octogon magazin

Közösen tisztelgünk az idén százéves mozgalom előtt egy új, limitált szériás kollekcióval.

A legnagyobbak

A legnagyobbak

Főművek és fontos képek Munkácsytól Kondorig a Kieselbach Galéria nyári kiállítáásn

Hirdetés
2025/32025/22025/12024/12024/82024/72024/62024/52024/42024/32024/22024/12023/62023/82023/52023/72023/62023/42023/52023/42023/32023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1