Egy kis optikai illúzió is kellett a CECC-díjtárgy megszületéséhez.

Az arculat koncentrikus C betűit kiextrudálva, egy pici optikai illúzió, játék segítségével született meg a Central European Case Competition versenyre a CECC-díjtárgy. Szilos András és Imrei Boglárka díjtárgya – amelyet a Budapest Design Week videója segítségével mutatjuk be – az Emberi Erőforrások Minisztériuma Kultúráért Felelős Államtitkárságának megosztott különdíját kapta a Magyar Formatervezési Díj átadásakor.

A CECC Magyarország legnagyobb szabású, globális stratégiai esettanulmányi versenye, amelyen nemzetközi mércével mérve is rangos egyetemek vesznek részt. A kezdeményezés karakteres arculattal rendelkezik, a szervezők egy ehhez illeszkedő, egyedileg tervezett, a verseny szellemiségét és magas színvonalát is megjelenítő prémium minőségű trófeát képzeltek el. Az alkotók a tervezés során a logó jellegzetes betűtípusából és markáns színvilágából indultak ki.

A henger alakú díj négy koncentrikus sárgaréz csőből épül fel, a hézagokat fekete műgyanta tölti ki. A csövek felső végeit 45 fokban levágták, és hosszanti irányban kifűrészeltek belőlük egy negyed körcikket. A trófea külső palástjára lézergravírozással a verseny adatai, valamint a szervezők által választott idézetek kerültek. A megjelenésükben visszafogott, ugyanakkor elegáns díjtárgyak a tervezők saját műhelyében manufakturális eszközökkel és kézműves technikákkal készültek.

Az összes díjazottat ebben a cikkben mutattuk be.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

A legrangosabb hazai designdíjra ismét lehet pályázni

A legrangosabb hazai designdíjra ismét lehet pályázni

Az idei lesz a 42. Magyar Formatervezési Díj.

Böngészőbővítmény és a Rubik-kocka utódja is kapott formatervezési díjat

Böngészőbővítmény és a Rubik-kocka utódja is kapott formatervezési díjat

Átadták a Magyar Formatervezési Díjakat és Design Management Díjat, elstartolt a Design Week.

Busásan megtérült befektetni a designba

Busásan megtérült befektetni a designba

Paradoxonnak hangzik a papírmentes nyomda, de a Varga-Flexónál digitalizálták a folyamatokat, és bevonták a kollégákat a termékfejlesztésbe. 

Hirdetés