A figyelemfelhívó anyagok közül a legjobbakat közzéteszik, és szabadon oszthatja mindenki.

Hirdetés

Az Egyesült Nemzetek Szervezete (ENSZ) az Egészségügyi Világszervezettel (WHO) közösen kiírt egy nyílt pályázatot designereknek és kreatív szakembereknek azzal a céllal, hogy küldjenek be olyan vizuális anyagokat, amelyekkel a lehető legegyszerűbben el lehet magyarázni az embereknek a vírus elkerülésének módjait, ezzel pedig a világjárvány ellaposítása is sikeresebb lehet.

Ezeket az alkotásokat, legyen az grafika, videó vagy éppen zene, a közlés előtt a WHO fogja jóváhagyni, hogy megakadályozzák a téves információk napvilágra kerülését.

"Példátlan helyzetben vagyunk, amelyben az eddig alkalmazott eszközök nem használhatóak" - mondta António Guterres, az ENSZ főtitkára. 

Az alkotókat arra buzdítják, hogy játékos és figyelemfelkeltő módon értelmezzék az ENSZ briefjében közölt információkat. A legjobb munkák kiválasztása után az anyagokat közzéteszik egy microsite-on, amely mindenki számára elérhető lesz, a műveket bárki megoszthatja, a cél, hogy minél több embert érjenek el az alkotásokkal. A kampánnyal különösen azokat az országokat, közösségeket szeretnék segíteni, amelyekben nagy a vírusnak való kitettség mértéke. 

Az ENSZ kiválasztotta azt a hat témakört, amelyekben szerintük a legégetőbb lenne a nyilvánosság tájékoztatása, és amelyekben pályázni lehet. Ezek középpontjában a személyes higiénia, a social distancing, a tünetek közlése, az álhírek megakadályozása és az adományok ösztönzése áll.

Forrás: ENSZ




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Tervezd meg a megújuló Nagykörút arculatát!

Tervezd meg a megújuló Nagykörút arculatát!

Felhívást írtak ki a megújuló Nagykörút arculati koncepciójának fejlesztésére, a pályázatban az Octogon is részt vesz zsűriként.

Térszervezés vízre hangolva – az új Kispesti Uszoda megváltozott városi szerepben (x)

Térszervezés vízre hangolva – az új Kispesti Uszoda megváltozott városi szerepben (x)

Új városi kapu formálja át a közösségi tereket Kispesten.

Az ADEPT nyerte a németországi Karstadt épület átalakítására kiírt pályázatot

Az ADEPT nyerte a németországi Karstadt épület átalakítására kiírt pályázatot

18 ezer négyzetméternyi kulturális teret hoznak létre.

Hirdetés