A duplacsuklós Van Hool AGG 300-ból közönségkedvenc lehet.

Elkészült a BKV legszerethetőbb autóbusza: ülés ugyan nincs benne, és a felszállás is korhatáros, mégis szinte biztosan közönségkedvenc lesz, merthogy a  duplacsuklós Van Hool AGG 300 típusú buszt vagány játszóházzá átalakították.

Fotó: BKV Zrt. / Fscebook

„Szakmai tapasztalatunk alapján kijelenthetjük, hogy a közlekedés iránti érdeklődés kortól független, és akár életfogytig tartó kötődést jelent – írta a BKV közösségi oldala. – Ezt tapasztaljuk nyílt napjainkon, rendezvényeinken is, ahol már a legkisebbek is örömmel csodálkoznak rá a BKV különleges világára. A most elkészült jármű ötletét is az adta, hogy minél korábban megszerettessük a közösségi közlekedést a gyermekekkel.”

A Van Hool AGG 300 típusú jármű önmagban is egyedülálló látványosság, hiszen ez az egyetlen duplacsuklós autóbusz Budapesten.

Külső megjelenése sem mindennapi, miután a busz oldalát a közlekedési vállalat Gördülő játszóház című rajpályázatára érkezett gyermekrajzok segítségével díszítették fel, de belül az igazi, ahol gondosan kialakított játszóház várja majd a legkisebb közlekedésrajongókat.

A BKV a családoknak szóló valamennyi rendezvényén eddig is nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy mindenki számára biztosítsa a szórakozási lehetőséget, érdekességeket, újdonságokat. A most elkészült járművel ezentúl nyílt napjainkon és rendezvényeinken találkozhatnak az érdeklődők.

1 / 8 fotó



Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

A koronavírus csúcsra járatja a napelemeket

A koronavírus csúcsra járatja a napelemeket

Sorra dőlnek az európai rekordok, mert tisztább a levegő.

Hogyan lehet biztonságosabbá tenni a többsávos utakat?

Hogyan lehet biztonságosabbá tenni a többsávos utakat?

A forgalmi sávok átrajzolásával csökkenthető a balesetek száma, és biztonságosabban közlekedhetnek a biciklisták.

A koronavírus csúcsra járatja a napelemeket

A koronavírus csúcsra járatja a napelemeket

Sorra dőlnek az európai rekordok, mert tisztább a levegő.

Hogyan lehet biztonságosabbá tenni a többsávos utakat?

Hogyan lehet biztonságosabbá tenni a többsávos utakat?

A forgalmi sávok átrajzolásával csökkenthető a balesetek száma, és biztonságosabban közlekedhetnek a biciklisták.

A koronavírus csúcsra járatja a napelemeket

A koronavírus csúcsra járatja a napelemeket

Sorra dőlnek az európai rekordok, mert tisztább a levegő.

Hogyan lehet biztonságosabbá tenni a többsávos utakat?

Hogyan lehet biztonságosabbá tenni a többsávos utakat?

A forgalmi sávok átrajzolásával csökkenthető a balesetek száma, és biztonságosabban közlekedhetnek a biciklisták.

Hirdetés