Felfrissítette arculatát a Pyxis Nautica csapata, a szlogenjük is megváltozott.

Hirdetés

Az iroda emblémája – amely kezdetektől identitásuk fontos része – friss megjelenést kapott. A korábbi Copper Plate klasszikus, talpas betűit egy letisztult sans verzió váltotta fel, így a logó modernebb, időtállóbb formát nyert.

A csillagkép arányai változatlanok maradtak, az arculati színek pedig pontosodtak. A legnagyobb változás az iroda jelmondatában található. A korábbi "Design&Build" helyett egy sokkal inkább csapatukra jellemző szlogenre váltottak: Building Culture. // Kultúrát Építünk.

Ez a gondolat hitelesen fémjelzi a tervezéshez való hozzáállásuk, miszerint az épített örökségből kiindulva terveznek korszerű funkciókat, élményszerű és emlékezetes tereket, ezzel hozzátéve kultúránk építéséhez. Az arculatváltás mellett teljesen új formát öltött weboldaluk is, amely ezen a linken érhető el.

Forrás: Pyxis Nautica Facebook




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Ház a tónál 1. rész – Minden kezdet nehéz

Ház a tónál 1. rész – Minden kezdet nehéz

Az építészeti fotós házat épít – tízrészes sorozat az alapozástól a kész házig a Pyxis Nautica és a WOOD IS MORE közreműködésével. Kövessétek velünk egy álom megvalósulását!

Borcímkéken az Érseki Palota mennyezeti kifestésének angyalalakjai

Borcímkéken az Érseki Palota mennyezeti kifestésének angyalalakjai

 Az Veszprémi Érseki Pincészet új arculata.

 Az éteri, mégis életteli szépség megtestesülése | TITOK X Varga Matti

Az éteri, mégis életteli szépség megtestesülése | TITOK X Varga Matti

Varga Matti esztétikájával ünnepli egy éves születésnapját a TITOK multivitamin. 

Hirdetés