Felfrissítette arculatát a Pyxis Nautica csapata, a szlogenjük is megváltozott.

Hirdetés

Az iroda emblémája – amely kezdetektől identitásuk fontos része – friss megjelenést kapott. A korábbi Copper Plate klasszikus, talpas betűit egy letisztult sans verzió váltotta fel, így a logó modernebb, időtállóbb formát nyert.

A csillagkép arányai változatlanok maradtak, az arculati színek pedig pontosodtak. A legnagyobb változás az iroda jelmondatában található. A korábbi "Design&Build" helyett egy sokkal inkább csapatukra jellemző szlogenre váltottak: Building Culture. // Kultúrát Építünk.

Ez a gondolat hitelesen fémjelzi a tervezéshez való hozzáállásuk, miszerint az épített örökségből kiindulva terveznek korszerű funkciókat, élményszerű és emlékezetes tereket, ezzel hozzátéve kultúránk építéséhez. Az arculatváltás mellett teljesen új formát öltött weboldaluk is, amely ezen a linken érhető el.

Forrás: Pyxis Nautica Facebook




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Szembemegy a trendekkel a Pfizer új logója

Szembemegy a trendekkel a Pfizer új logója

Egyszerűbb helyett összetettebb lett, utal a DNS-re, és feledteti a Viagrát.

A Kia új logója igyekszik lépést tartani a márkával

A Kia új logója igyekszik lépést tartani a márkával

A koreai autógyártó új logóját mindenképpen szokni kell.

Hirdetés