Megnyitotta harmadik flagship store-ját a magyar divatmárka.

London Mayfair városrészében nyitotta meg harmadik üzletét Sándor Szandra és Baldaszti Péter, a Nanushka divatmárka két tulajdonosa. Az üzlet izgalmasan ötvözi a 19. századi épület díszítőelemeit néhány emblematikus mid-century modern bútorral, és egy sor magyar utalással. 

Fotó: Lucy Sparks

A Nanushka londoni üzlete sokkal inkább hasonlít a két évvel ezelőtt New Yorkban megnyitott butikjukra, mint a Budapesten, a Bécsi utcában található bontott téglás üzletre, ami teli van egzotikus utazások inspirálta színekkel, bútorokkal és dísztárgyakkal. Ehhez képest a londoni store egy kevésbé pezsgő életérzést, inkább nyugalmat, kifinomultságot árasztó, átlátható, szellős tereket hoz, melyekben az egy-egy jól kiválasztott, különleges bútordarab és dísztárgy adja meg az enteriőr hangulatát. Az üzlet terveit a főként szállodákra szakosodott párizsi Festen Architecture építésziroda készítette.

Fotó: Lucy Sparks

Fotó: Lucy Sparks

A Bruton Street-en, neves nemzetközi márkát szomszédságában található, 520 négyzetméteres, többszintes üzletben az eladótér mellett kialakítottak egy kávézót, amihez kapcsolódik egy kis belső udvar is. A 19. századi ház eredeti díszítőelemei, stukkói és rokokó kandallókerete tulajdonképpen csak keretezik a teret, melyben olyan ikonikus bútorok kaptak helyet, mint Fabio Lenci olasz designer Hyaline székei, Paul Laszlo pihenőszéke, Marcel Breuer Vaszilij karosszékei és Roger Capron fa és kerámia Shogun asztala.

Fotó: Lucy Sparks

Fotó: Lucy Sparks

Fotó: Lucy Sparks

Az eladótér közepére két egyedi tervezésű, kék félhold alakú, újrahasznosított bőrből készül szófa került (a márka egyébként is köztudottan támogatja a fenntarthatóságot és folyamatosan fejleszti vegán bőrtermékeit). Egy külföldi számára a legkülönlegesebb elemek mégis az olyan magyar vonatkozású tárgyak lehetnek, mint a sarokba állított kopjafa, ami biztosan elindít egy-két beszélgetést, vagy a kézzel faragott karnis, ami ruhatartó rúdként funkcionál.

Fotó: Lucy SparksFotó: Lucy Sparks

Talán a kávézó rész hasonlít leginkább a budapestire, itt is megpihenhetünk a vásárlás után, hiszen a márka – amely kimondottan nem támogatja a fast fashion fogyasztást – mindegyik üzleténél ügyel arra, hogy olyan enteriőrt teremtsen, ahol rohanó világunkban az ember egy időre lelassulhat és kikapcsolhat. 

Fotó: Lucy Sparks

1 / 13 fotó



Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Apokalipszis van Goghtól Will Smith-ig | „Popművészeti” relációk

Apokalipszis van Goghtól Will Smith-ig | „Popművészeti” relációk

Újabb izgalmas filmes-képzőművészeti kapcsolódások, sorozatunk legújabb részében.

Hittan haladóknak

Hittan haladóknak

Az építészeti felújítással a waterlooi templom spirituális légköre is újjáéledt.

Apokalipszis van Goghtól Will Smith-ig | „Popművészeti” relációk

Apokalipszis van Goghtól Will Smith-ig | „Popművészeti” relációk

Újabb izgalmas filmes-képzőművészeti kapcsolódások, sorozatunk legújabb részében.

Hittan haladóknak

Hittan haladóknak

Az építészeti felújítással a waterlooi templom spirituális légköre is újjáéledt.

Apokalipszis van Goghtól Will Smith-ig | „Popművészeti” relációk

Apokalipszis van Goghtól Will Smith-ig | „Popművészeti” relációk

Újabb izgalmas filmes-képzőművészeti kapcsolódások, sorozatunk legújabb részében.

Hittan haladóknak

Hittan haladóknak

Az építészeti felújítással a waterlooi templom spirituális légköre is újjáéledt.

Hirdetés