Harminc nemzetközi designmárka, egy lakás, végtelen lehetőség: megnyílt az Estorio showroom Budapesten.

Hirdetés

Estorio – home of designer brands néven nyitotta meg első showroomját Radnóczy Eszter belsőépítész és az este’r partners stúdió: az Operaházra néző, Dalszínház utcai lakásban több, mint harminc nemzetközi designmárka mutatkozik be, egy különleges koncepció mentén összerendezve. A műfajteremtő bemutatótér egyszerre találkozási pont, belsőépítészeti mintaprojekt, kreatív showroom, kulcsrakész ingatlanfejlesztési koncepció, illetve nemzetközi designmárkák régiós bemutatkozásának helyszíne.

 

„Az Estorio számunkra a teljes tervezői kiteljesedést jelenti: ebben a lakásban a szabadságunkat és a csapatunk kreativitásának határok nélküli áramlását valósíthattuk meg. Az elmúlt évtizedekben számos személyes-szakmai nemzetközi kapcsolatot építettünk Szentendrén és Milánóban működő belsőépítész stúdiónk, az este’r partners köré és mindig is arról álmodtam, hogy ezeket a csodálatos márkákat, az olasz, francia, magyar, holland és német design egyedi és magas minőséget képviselő alkotóit közös alkotásba rendezhetem. Az Estorióval nemcsak a mi koncepciónk valósul meg, hanem izgalmas kölcsönhatásba kerülnek Európa prémium márkái – büszke vagyok rá, hogy ez elsőként Budapesten valósulhat meg”

– mondja Radnóczy Eszter alapító, belsőépítész.

 

Fotó: Sándor Katalin

Az Estorio több, mint harminc nemzetközi márkához nyit most ajtót, melyek egy része eddig hazánkban nem volt elérhető vagy nem lehetett bemutatóteremben a valós termékekkel találkozni – ilyenek az olasz márvány hagyományos megmunkálását modern technológiával ötvöző, iparművészeti remekműként is értelmezhető mosdóállványokat, kádakat és asztalokat gyártó Kreoo, az elegáns, megszokottól eltérő, geometrikus vagy akár intarzia- vagy kőbetétes dióparkettát gyártó Foglie D’Oro, az OliveLab olasz design-startup különleges lámpái vagy a Cosy International magas minőséget képviselő, üveg és alumínium gardróbrendszerei.

Szintén elérhetőek lesznek az Estorion keresztül az 1858-ban alapított, mesés textileket gyártó Rubelli, az amszterdami hátterű, prémium tapétagyártó Dutch Walltextile Company, a káprázatos és innovatív lámpákat készítő olasz ZavaLuce, a Flukso vagy a Missoni Home pompás textiljei, a Black Tie lezser és elegáns bútorai vagy a high-tech konyhatechnológiai óriás, a fenntartható szemlélettel alkotó Valcucine termékei.

 

 

A márkák egy része elsőként lesz elérhető a közép-európai régióban is, az Estorio kizárólagos partnereként – ezzel a magyar tervezői közösség, az építészek, belsőépítészek, lakberendezők és ingatlanfejlesztők is egy lépéssel közelebb kerülhetnek a válogatott designmárkák termékeihez, de megvásárolhatják akár a kulcsrakész koncepciókat is. A koncepcióba rendezéshez a hátteret az este’r partners több évtizedes tervezői és kivitelező tapasztalata és az Európán átívelő, nemzetközi kapcsolati hálója adják – szárnyaló tervezői kreativitással találkoztatva. 

 

Fotó: Juhász Norbert

Ahogy Papp Gábor, az Estorio managere fogalmaz:

„Az Estorio több, mint egy showroom: azt ígérjük, hogy 360 fokos szolgáltatást nyújtva, a tökéletes ingatlan megtalálásától a kész lakáshoz tartozó kilincsig mindent a legmagasabb szintű designmegoldásokkal hívunk életre, igény szerint akár kulcsarakész megvalósításban. Az Operaház mellett mostantól látogatható showroom csak az egyik lehetséges megvalósulása az Estorioban találkozó értékeknek – a lehetőségek száma végtelen és a folytatás csak megrendelőinken múlik.”

Fotó: Juhász Norbert

Radnóczy Eszter hozzáteszi:

„Az Estorio egy dinamikusan változó, izgalmas online és offline tér, amely a kultúrával és a partnerekkel együtt fejlődik – már az első megvalósult koncepció után ugyanannak a térnek alternatív változatait is bejárhatóvá tesszük a weboldalunkon, 3D renderek segítségével. Azt szeretnénk megmutatni, hogy különböző szelekciókkal, termékcsoportok összehangolásával, vagy eltérő alapanyagok testreszabásával milyen hangulatot lehet elérni, hogyan változhat az összhatás a kombinációk nyomán, tervezői csapatunk szakértelmét és egyedi szemléletét újra és újra közös térbe szervezni.”

Fotó: Juhász Norbert

Az első, budapesti bemutatótér a márciusban újranyitott Operaház hangulatára reflektál – lágy fényekkel, friss és üde színekkel, elegáns vonalvezetéssel, fémek és tükrök játékával – mindez a legmagasabb minőségben, kompromisszumok nélkül megvalósítva. A helyszín pedig egy igazán budapesti közeg, az Andrássy útról nyíló Dalszínház utca gyönyörű nagypolgári lakása, melynek nemcsak erkélyéről látható az Operaház, de a tervezők a bútorok és felületek visszatükröződéseit is úgy alakították ki, hogy napszakonként más és más reflexióit mutassák a magyar építészet egyik legszebb alkotásának.

 

Fotó: Sándor Katalin

Az Estorio csapata megállíthatatlan: a tervezés és a designmárkák megismételhetetlen összecsengése Radnóczy Eszter csapatával hamarosan új, európai helyszínen folytatódik!  

Az Estorio open showroom koncepció mentén, bejelentkezés alapján látogatható.

 

ESTORIO – HOME OF DESIGNER BRANDS

Vezető tervező: Radnóczy Eszter, Szommer Mónika
Kereskedelmi vezetők: Papp Gábor, Koritke Anita, Kovács Andrea
Kreatív koncepció és grafika: Sokorai-Gyurics Fanni, Bánóczi Bianka, Nagy Zsófia

www.estorio.com

 

Forrás: sajtóanyag


 

Még több fotó a galériában!




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Európa prémium designmárkái egy helyen

Európa prémium designmárkái egy helyen

Harminc nemzetközi designmárka, egy lakás, végtelen lehetőség: megnyílt az Estorio showroom Budapesten.

Komoly üzleti és stratégiai problémákat egy új logóval nem lehet megoldani

Komoly üzleti és stratégiai problémákat egy új logóval nem lehet megoldani

Az Elevate Studio alapítói készítették többek között a Brain Bar 2019-es kampányának arculatát is.

Hirdetés