Rekordszámú közönségszavazattal nyerte el a szálloda a Business excellence díjat.

Hirdetés

A Danubius Hotels Group szállodalánchoz tartozó Hilton Budapest lett a főváros legjobb üzleti szállodája. A szakmai zsűri jelölése után a Business excellence díjat rekordszámú közönségszavazattal nyerte el a szálloda. Peter Knoll szállodaigazgató és csapata hisz benne, hogy odafigyeléssel az elvárásokon felül tudnak teljesíteni.

A magyar üzleti turisztikai piac kiemelkedő szereplőit kilencedszer jutalmazták Business Excellence díjjal. A Gundel Étteremben megtartott díjátadón a Hilton Budapest kapta a legjobb budapesti business hotelnek járó elismerést. Ezzel a címmel a szálloda üzleti vendégeinek nyújtott kimagasló teljesítményét méltatták. De mi is a Hilton titka, amelynek köszönhetően a business utazók újra és újra visszatérnek?

A Hilton Budapest a remek adottságok mellett – ikonikus helyszín, vári környezet és az idén százéves Hilton lánc hírneve –, befektetések, fejlesztések és innovációk sorozatával tartja magát az élen.

Csak néhányat kiemelve: a nagy népszerűségnek örvendő Executive Lounge-ban dedikált recepció, reggeliző helyiség és napközbeni társalgó áll a vendégek rendelkezésére állandó étel- és italkínálattal. Ez a részleg a tárgyalás, munkavégzés, de kikapcsolódás esetén is ideális. A kényelmi szolgáltatások között a látogatók a szobákban nemzetközi dugaljakat, fali USB csatlakozókat, szobai bekészítést találnak. A gyakori utazók legújabb igényeit figyelembe véve, 2020-tól további fejlesztés következik a személyes mobileszközök és a szállodai technikai eszközök üzleti funkcióinak összehangolására.

Az egyik legfontosabb szempont a Hilton Budapest számára a személyre szabott külön figyelem. Ezt az egyéni odafigyelést már a megérkezéskor érezheti a vendég, mikor kedvenc italával fogadják őt, de ugyanezt garantálja a szálloda vendégkapcsolati (Guest Relations) csapata is, akik a Hilton nemzetközi és helyi törzsvendégeivel már érkezés előtt felveszik a kapcsolatot és részletekbe menően egyeztetnek a sikeres üzleti utat megalapozva. A Hilton Budapest mai napig fenntartotta a manapság már ritkaságszámba menő Concierge csapatát is, amely készen áll minden ad hoc jelentkező igény kielégítésre.

„Szállodánk, mely 42 éve a fővárosi élet szerves része, a közelmúltban teljeskörű felújításon esett át. A többszörösen díjnyertes tervezéssel sikerült a történelmi környezetet egy klasszikusan elegáns belsővel összhangba hozni – mondta Peter Knoll szállodaigazgató. – Megannyi törzsvendégünk kerül ki az üzleti szegmensből, akik az állandó, magas minőséget részesítik előnyben, gyakori tartózkodásuk által második otthonukként tekintenek szállodánkra. Rengeteg a visszatérő megrendelőnk rendezvények terén is. A szervezésre és lebonyolítására külön szervíz csapatunk áll rendelkezésre. Egy-egy esemény sikeréért, dedikált rendezvényszervezőink a bankett csapattal együtt, a szerződés megkötésétől az utolsó vendég elutazásáig fogják a megrendelő kezét.”

A Danubiust 1972-ben alapították, a Danubius Hotels Group mára Magyarország legnagyobb szállodaláncává nőtte ki magát. A 46 szállodával, több, mint 4 300 dolgozóval üzemelő, Európa öt országában jelenlévő cég tulajdonosai hosszú távú befektetőként elkötelezettek a gyógyturizmus és a medical wellness irányában és a nemzeti kincset jelentő épületek felújításában, állagmegóvásában.

Forrás: Danubius Hotels Group




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Thaiföldi kutyahotel extrákkal

Thaiföldi kutyahotel extrákkal

Kutyabarát épületen osztozhat ember és eb Thaiföldön.

Új Accor hotelek Szántódon és Tokajban

Új Accor hotelek Szántódon és Tokajban

A világ vezető vendéglátóipari csoportja két ötcsillagos szállodát nyit Magyarországon.

Az „Ahsztória” sztori

Az „Ahsztória” sztori

Hotelbejárással is ünnepel az 50 éves Danubius Hotels.

Hirdetés