DESIGN, GASZTRONÓMIA, FELHASZNÁLÓI ÉLMÉNY.

Az AccorHotels forradalmasítja a szállodaipart az új JO&JOE márkájával.

•    Egy márka, melyet közösen alakítottak ki a jövendő vendégekkel és amely felkavarja a hagyományos szokásokat
•    Egy márka, amely ötvözi a privát-bérlés, a hostel és a hotel formátumok legjobb tulajdonságait
•    Egy teljesen újragondolt és formabontó élmény a designban, a vendéglátásban, a szolgáltatásokban és a vásárlói élményben
•    Egy „exkubációs” projekt, melynek minden lépését az AccorHotels „shadow” vezetői tanácsa felügyelt
•    2020-ig 50 helyszín tervezett nyitása az Y-generáció által kedvelt desztinációkban



A JO&JOE egy energikus élettér, egy külvilágra nyitott otthon, melyet az Y-generáció elvárásainak megfelelően terveztek továbbá azoknak, akik nagyra értékelik a megosztást, a spontaneitást és az élményeket. 

A JO&JOE a Csoport economy-márkaportfolióját egészíti ki egy egyedi megoldást kínálva az Y-generációs trendszetterek hatalmas, piacot forradalmasító közösségének. 

Az új igényt kiszolgálva, a JO&JOE gyors terjeszkedéssel 50 helyszínt tervez nyitni 2020-ig, olyan desztinációkban, mint Párizs és Bordeux (2018) továbbá Varsó, Budapest, Rio de Janeiro és Sao Paolo. 



A JO&JOE helyszínek forgalmas városközpontokban, tömegközlekedéshez közel lesznek, maximum 15 percre a nagyobb látványosságoktól.
A projekt egy „exkubációs” példa, melyet az AccorHotels Marketing Innovációs Laborja vezetett, mely olyan vendégközpontú és formabontó megoldásokat azonosít, tesztel és oszt meg, melyek további bevételeket termelhetnek a Csoportnak. A JO&JOE márka egy közös alkotási folyamat terméke a jövendő vendégekkel, külső szakértőkkel, diákokkal és az AccorHotels „shadow” vezetői tanácsával, melynek átfogó célja, hogy felkavarja a konvenciókat és elképzelje a szállodaipar, vendéglátás és társadalmi interakciók jövőjét.

A JO&JOE egy élettér, egy új és innovatív „Nyitott Ház”, mely „Townstereket” (közelben lakókat) és „Tripstereket” (városba utazókat) is fogad.
A koncepciót az interakciók elősegítésére és a pozitív közösségi életre tervezték, köszönhetően a közös tereknek, melyek egyaránt nyitottak a külső és a belső világra. A helyi közösségi élet szerves részeként a JO&JOE-ban mindig zajlik valami, legyen az koncert, jógaóra vagy egy „DIY” (csináld magad) foglalkozás. A JO&JOE csapata a Townsterekkel és a Tripsterekkel közösen gondoskodik a folyamatosan aktív és pezsgő életről, többek között a márka geo-social applikációjának köszönhetően, mely segít embereket összehozni. Reflektálva a Csoport stratégiájára a JO&JOE cateringje az Y-generáció igényeiről szóló mélyebb kutatások alapján lett összeállítva. Az eredmény egy hagyományostól eltérő ajánlat, mely egy 10 Eurós menüvel indul, az interakcióra, a megosztásra és az egyszerű, egészséges ízekre fókuszálva:

•    A bár a JO&JOE közösségi élményközpontja. Különleges kialakítása és az utca felőli jó láthatósága arra buzdítja a helyi lakókat, hogy vendéggént csatlakozzanak egy italra a széles választékból, mely egy kiemelt termékre fókuszál (bor, sör vagy koktélok) a helyi kézműves termékek különleges
skálája mellett. 

•    A helyi és megfizethető kézműves konyha minőséget nyújt, minden modorosságtól mentesen. A JO&JOE számos egyszerű és autentikus éttermi koncepciót ajánl otthonos hangulatban: grill, barbeque, wok vagy fatüzeléses pizza. 

•    A kollaborítív konyha lehetőséget ad a vendégeknek a kulináris tehetségük kamatoztatására és legjobb receptjeik megosztására. Azon vendégek, akik árérzékenyek, használhatják a teret, hogy megfőzzék az ételeiket maguk, vagy a társaságuk számára.

•    A „Happy House” egy privát tér, ahol a Tripsterek kikapcsolódhatnak, dolgozhatnak, főzhetnek vagy kimoshatják ruháikat, ahogy otthon is.

•    A „Together”, mely megtestesíti a márka esszenciáját, egy ötletes, moduláris alvótér, melyet a vendégek megosztanak a magánszféra feláldozása nélkül. A nagy ágyak, privát zárható szekrények, olvasólámpák, USB-portok mellett, a vendégeknek közös rekreációs terekhez és fürdőszobákhoz is hozzáférése van. 

•    A „Yours” olyan szobákat és apartmanokat takar kettőtől öt emberig, melyek privát fürdőszobával és a formátumtól függően saját konyharésszel rendelkeznek, teljesen új megvilágításba helyezvén a hagyományos hotelszobát,az egyedi formájú és hihetetlenül kényelmes ágyainak köszönhetően. 

•    Az OOO!  (Out Of the Ordinary – Különleges) váratlan szállásmegoldásokat ajánl azoknak, akik egyedül vagy maximum hatfős csoportban utaznak. Minden JO&JOE helyszínen különböző egyedi formátumok találhatóak, többek között jurták, függőágyak, lakókocsik, melyek biztosítják, hogy a vendégeknek felejthetetlen élményük legyen. 

Hogy megértse a jövendő vendégek elvárásait, a felhasználói élményt (UX) és lefektesse a JO&JOE közösség alapjait, a Marketing Innovációs Labor tanárokkal és diákokkal dolgozott együtt a párizsi Webschool Factory iskolából, mely designra, marketingre és digitális technológiákra specializálódott. 

A belső és külső szakértőkből álló hálózat egy különleges és kísérleti közösségi applikációt tervezett, mely segít kiépíteni a kapcsolatot a Townsterekkel és a Tripsterekkel, illetve a JO&JOE csapatával. Egy valódi digitális élményfokozó, mely lehetővé teszi, hogy a Townsterek és a Tripsterek kapcsolatba lépjenek, találkozzanak, eseményeket szervezzenek, megosszanak tippeket vagy találkozót beszéljenek meg. Ezek a funkciók mind „közösségi gyorsítók”, melyek igazodási pontokként szolgálnak majd a környéken.  

A JO&JOE-nál az egyetlen határ a képzelet határa. A márka szakítani akart a konvencionális vertikális terekkel és funkciókkal, helyette egy felszabadult, flexibilis és lázadó szemléletet valósított meg, mely megfelel a vendégei várakozásainak.

A JO&JOE formabontó designjának a társtervezője az angol Penson design tervezőcég, mely a világ vezető márkái számára tervezett intelligens és esztétikus terekről híres. Terveztek már irodát a Google, YouTube, Jaguar Land Rover, Playstation, Jay Z’s ROCnation számára és a világ ötödik legmagasabb épületének, a Lotte World Towernek is a belső tereit. 

Mivel a Penson még soha nem dolgozott szállodai terek tervezésén, egy olyan innovatív és egyedülálló dizájnt terveztek, mely szakít az iparági normákkal. 

A dizájn mellett a JO&JOE erős és megkülönböztethető márkaidentitással is rendelkezik, melyet a W ügynökség tervezett. Nem számít, hogy Jo a lány és Joe a fiú, vagy fordítva. A nevet akárhogy olvashatjuk, mert a JO&JOE egy „Nyitott Ház”, ami ötvözi a stílusokat. Nincs jó vagy rossz módja a logó olvasásának sem: egy pont, ami olyan sárga, mint a nap – élettel teli, szikrázó, variálható formájú és többstílusú – a márka a helyi kultúrából és energiákból táplálja magát. A városközpontok a világ körül – a mozgásra, kikapcsolódásra és felfedezésre alkotott helyek – idális környezetet jelentenek a JO&JOE számára, hogy megmutassa saját karakterét és különleges atmoszféráját.

  *IRL: In Real Life

forrás: sajtóközlemény

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Újabb trükkök a Varázserdőben

Újabb trükkök a Varázserdőben

Tovább bővül a Pallagi úti sétány, új fényjáték és vízi attrakció is lesz.

Emblematikus hotelek és kulisszatitkaik

Emblematikus hotelek és kulisszatitkaik

Szállodasztorik néven indít sorozatot a Danubius Hotels.

Integrálnák Balatonvilágos mindennapjaiba Club Aliga területét

Integrálnák Balatonvilágos mindennapjaiba Club Aliga területét

Az év 365 napján. Létrejöhet egy, a régióban egyedülálló rendezvényhelyszín is.

Hirdetés