Egyesült a BVA (Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.) és a BFTK (Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ).

A BVA (Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.) és a BFTK (Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ) egyesülésével létrejövő Budapest Brand Nonprofit Zrt. egyszerre alakítja a város márka- és turizmus stratégiáját, felel a kulturális tartalom előállításáért és a fesztiválok, vásárok szervezéséért a jövőben – közölte a november 1-jétől felállt Budapest Brand Zrt.

A Budapest Brand Zrt. feladata, hogy összekösse a várost alkotó közösségeket, elmesélje a Budapestet meghatározó történeteket, és egyedi élményt adjon az itt élőknek és az ide látogatóknak

– fogalmaztak közleményükben. Mint írják, a budapesti turizmus hatékonyabb koordinációja, továbbá a Budapest desztináció hivatalos és stratégiai ügyvitele az új cég kiemelt feladata.

A Budapest Brand Zrt. átfogó márkakutatásba is kezdett, a főváros által meghatározott három főbb stratégiai pillért alapul véve, melyek: sokszínűség, fenntarthatóság és biztonság. Ennek a három fogalomnak a közös nevezője az élhetőség. A cél az, hogy egységes márkastratégiával és közösségteremtéssel – kreatív, hatékony és innovatív projektekkel – sokszínű, fenntartható, biztonságos, egyszóval szerethető miliőt teremtsenek, és Budapest a legélhetőbb városok egyike legyen Európában.

„A Budapest Brand Zrt. feladata, hogy megkeresse, illetve megmutassa a városban rejlő lehetőségeket, közösségeket építsen az itt élőkből, valamint, hogy egy élhető, szerethető városképet közvetítsen. A válság különösen érzékenyen érintette a kulturális fesztiválokat, a turisztikai szektort és a közösségteremtő projekteket, így ezek figyelembevételével kell újragondolni a város lehetőségeit, és ezen szempontok szerint kell segítenünk a helyi közösségek épülését”

– hangsúlyozza Faix Csaba, a Budapest Brand Nonprofit Zrt. vezérigazgatója.

A Budapest Brand logója illeszkedik a főváros arculatának nemrég kezdődött megújításába; az egységes ernyőarculatot a győri Elevate tervezte, és korábban bővebben is írtunk már róla. 

Forrás: turizmus.com




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Játékos formában mutatja be Budapestet a Városi Dekor Füzet

Játékos formában mutatja be Budapestet a Városi Dekor Füzet

Lapok és lépések között a művészet.

Budapest Brand néven működik tovább a főváros turisztikai, kulturális és marketing szervezete

Budapest Brand néven működik tovább a főváros turisztikai, kulturális és marketing szervezete

Egyesült a BVA (Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.) és a BFTK (Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ).

Hirdetés