Hirdetés

Építészek az építészeti fotóról

Augusztusi sorozatainkban az építészeti fotó áll a fókuszban. Megvizsgáljuk a fotósok oldaláról, és szeretnénk az építészek véleményét is hallani. Arra kértük őket, hogy dacára a tomboló nyárnak, válasszanak ki egy (két) nekik kedves képet valamelyik nekik kedves házról, akár saját, akár idegen kéz munkája, professzionális fotó vagy személyes felvétel, és írják meg nekünk: miért tartják jónak, mitől jó az építészeti fotó. Íme Béres Attila véleménye.

 

Béres Attila visszatérő vendég az oldalon, igényes, kis léptékük ellenére is kiemelkedő minőséget mutató házait, a kőszegi Hideg házat, a vonyarcvashegyi kabinházát, vagy a szintén kőszegi Mohás Kabint a kortárs építészet rajongói bizonyára jól ismerik. Feltörekvők sorozatunkban vele készült interjúnk megszívlelendő gondolatait építészetről, szakmagyakorlásról és etikáról is jó szívvel és büszkén ajánljuk.

 

Hideg ház, Kőszeg. Építészet: Béres Attila, fotó: Bujnovszky Tamás

Első pillantásra egyszerű, majdnem üres képnek tűnik, de van itt minden, ha jobban megnézzük: kint és bent, tervezett és véletlenszerű, fény és árnyék, rend és rendetlenség, meleg és hideg, ritmusos és ütemtelen, sík és térbeli, matt és fényes, sápadt és színes, múló és maradandó, egyenes és kanyargós, napfény és holdfény, nyugalom és feszültség, kinek mi... 

 

Béres Építésziroda | Web Facebook 

 

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Insight_ Az építészeti fotó a fotósok szemével | Varga Matti

Insight_ Az építészeti fotó a fotósok szemével | Varga Matti

Autonóm és alkalmazott művészet kéz a kézben

Egy (két) kép | Ekler Dezső

Egy (két) kép | Ekler Dezső

Építészek az építészeti fotóról

Hirdetés