Hirdetés

Szezonvégi meglepetés akciók az Erzsébet téren.

Közel száz hazai tervező vár az Erzsébet téren az idei utolsó szabadtéri WAMP design vásáron, szeptember 8-án. Nem csak azért érdemes kinézni, mert idén most utoljára találkozhattok teljes létszámban kedvenc alkotóitokkal a napernyők alatt, hanem azért is, mert szezonvégi meglepetés akciókkal is készülnek a kiállítók.

Aki mégis lemaradna, még szeptember 15-én pótolhatja, ugyanis a nagy érdeklődésre való tekintettel idén másodszor is megrendezik a nagy sikerű Piacok Napja kezdeményezést, amelyen az Erzsébet tér, egy hatalmas közösségi piaccá változik. Az esemény főszervezője a fogyatékkal élők esélyegyenlőségét támogató Nem Adom Fel Alapítvány és a Hello Piac, melynek a WAMP is rendszeres résztvevője és támogatója.

A Piacok Napja része a korábban indult „Kezdjetek szeretni” elnevezésű programsorozatnak, amelynek célja

egy olyan társadalmi szemléletformálás, amely előterébe helyezi az emberi kapcsolatok megerősítését, és amelynek legfontosabb zászlóvivői a fogyatékossággal élő emberek. Fő célja, a fogyatékossággal élő emberek által készített magas színvonalú termékek népszerűsítése.

Szeretnénk beintegrálni kínálatukat a sikeres piacok hasonló termékei közé, mert ugyanolyan értéket és minőséget képviselnek, de mégsem kapják meg azt a teret és figyelmet, amelyre méltóak lennének.

A nap folyamán ADOMÁNYGYŰJTÉST is fogunk tartani, a Nem Adom Fel Alapítvány által üzemeltetett Nemadomfel házak (Pánd, Szendrőlád, Martonyi) gyermekeinek. A szeptemberi iskolakezdésre való tekintettel, írószereket, füzeteket, színezőket, kreatív/kézműves kellékeket, alapvető tisztálkodási szereket/csomagokat várunk.

A szeptember hónapban vásárolt egyedi WAMP design pólók és Tipton Eyeworks limitált szériás szemüvegtokok teljes összegével a Nem Adom Fel Alapítványt támogatjuk. A termékek megvásárolhatóak a szeptember 8-i WAMP design vásáron, valamint online is rendelhetőek a wamp@wamp.hu címen.

Szeptemberben a Hónap tervezője White Lemon - Smartwear for Women

„A White Lemon egy késői ’szerelemgyerek’, amibe remélhetőleg a legjobb került, kerül belőlem. Húsz év kihagyás után kezdtem újra foglalkozni a tervezéssel, ezúttal már kivitelezőként is” – meséli Bojti Szilvi a márka tervezője. A koncepció a mozgalmas életet élő, az egyszerű letisztultságot kedvelő városi nő viseletének megalkotása volt, aki adott esetben biciklivel is közlekedhet, és nem kell megalkudnia, választania, hogy csinos legyen, vagy kényelmes, praktikus.

A gyerek- és kutyabarát rendezvények Facebook-eseményét itt találod.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

A hétvége egyértelműen a Bauhausról fog szólni

A hétvége egyértelműen a Bauhausról fog szólni

Május 4. és 5. között a százéves Bauhaus az idei Budapest100 fő témája, de a Magyar Nemzeti Galériában is a jubileum köré szervezik a szombati programokat. 

Öt díjat hoztak el a METU hallgatói az OTDK-ról

Öt díjat hoztak el a METU hallgatói az OTDK-ról

Táskakollekció, flakon babáknak, sütőedény, textilképzés és lámpa a díjnyertes alkotások között. 

Múzeum az erődben, avagy a modern találkozása a történelemmel

Múzeum az erődben, avagy a modern találkozása a történelemmel

Fiatal építészek egy szardíniai erődbe terveztek katonai múzeumot.

Hirdetés