Hirdetés

Megnyitotta harmadik flagship store-ját a magyar divatmárka.

Hirdetés

London Mayfair városrészében nyitotta meg harmadik üzletét Sándor Szandra és Baldaszti Péter, a Nanushka divatmárka két tulajdonosa. Az üzlet izgalmasan ötvözi a 19. századi épület díszítőelemeit néhány emblematikus mid-century modern bútorral, és egy sor magyar utalással. 

A Nanushka londoni üzlete sokkal inkább hasonlít a két évvel ezelőtt New Yorkban megnyitott butikjukra, mint a Budapesten, a Bécsi utcában található bontott téglás üzletre, ami teli van egzotikus utazások inspirálta színekkel, bútorokkal és dísztárgyakkal. Ehhez képest a londoni store egy kevésbé pezsgő életérzést, inkább nyugalmat, kifinomultságot árasztó, átlátható, szellős tereket hoz, melyekben az egy-egy jól kiválasztott, különleges bútordarab és dísztárgy adja meg az enteriőr hangulatát. Az üzlet terveit a főként szállodákra szakosodott párizsi Festen Architecture építésziroda készítette.

A Bruton Street-en, neves nemzetközi márkát szomszédságában található, 520 négyzetméteres, többszintes üzletben az eladótér mellett kialakítottak egy kávézót, amihez kapcsolódik egy kis belső udvar is. A 19. századi ház eredeti díszítőelemei, stukkói és rokokó kandallókerete tulajdonképpen csak keretezik a teret, melyben olyan ikonikus bútorok kaptak helyet, mint Fabio Lenci olasz designer Hyaline székei, Paul Laszlo pihenőszéke, Marcel Breuer Vaszilij karosszékei és Roger Capron fa és kerámia Shogun asztala.

Az eladótér közepére két egyedi tervezésű, kék félhold alakú, újrahasznosított bőrből készül szófa került (a márka egyébként is köztudottan támogatja a fenntarthatóságot és folyamatosan fejleszti vegán bőrtermékeit). Egy külföldi számára a legkülönlegesebb elemek mégis az olyan magyar vonatkozású tárgyak lehetnek, mint a sarokba állított kopjafa, ami biztosan elindít egy-két beszélgetést, vagy a kézzel faragott karnis, ami ruhatartó rúdként funkcionál.

Talán a kávézó rész hasonlít leginkább a budapestire, itt is megpihenhetünk a vásárlás után, hiszen a márka – amely kimondottan nem támogatja a fast fashion fogyasztást – mindegyik üzleténél ügyel arra, hogy olyan enteriőrt teremtsen, ahol rohanó világunkban az ember egy időre lelassulhat és kikapcsolhat. 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Tégláról téglára építettek vissza egy ledózerolt százéves londoni kocsmát

Tégláról téglára építettek vissza egy ledózerolt százéves londoni kocsmát

A törmelékeiből támadt fel a londoni Carlton Tavern.

Erdőinstalláció London szívében

Erdőinstalláció London szívében

Erdővé változik a London Design Biennale helyszínének udvara.

Milyen a legújabb szélerőmű a London Eye-hoz képest?

Milyen a legújabb szélerőmű a London Eye-hoz képest?

Lélegzetelállító a szélturbinák fejlődése.

Hirdetés