Akik egész évre palackba zárják a nyarat

Éppen ezt teszik a Graphasel stúdió tervezte palackokba csomagolt Kontyos gyümölcsborok.

Tégláról téglára építettek vissza egy ledózerolt százéves londoni kocsmát

A törmelékeiből támadt fel a londoni Carlton Tavern.

Hogyan lehet palackba zárni egész évre a nyarat?

Éppen ezt teszik a Graphasel stúdió tervezte palackokba csomagolt Kontyos gyümölcsborok.

A Kia új logója igyekszik lépést tartani a márkával

A koreai autógyártó új logóját mindenképpen szokni kell.

Így néznének ki a budapesti kocsmák saját készítésű söreinek címkéi

Csuth Péter grafikus eljátszott a gondolattal és megtervezte őket.

Egy olasz designer újratervezte a világ legrosszabb logóit

Mert egy brand logó teljes siker vagy akár totál bukás is lehet.

Így készült Kaposvár új arculata

Kiss Miklós tervező egy interjúban elárulta: folytatódik az arculattervezés, izgalmas elemekkel.

Új szintre lépett a city branding Magyarországon

Kaposvár új, egységes arculatára napok alatt felfigyeltek külföldön is: Kiss Miklós munkája Best of Behance lett.

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Még a betűtípus írásjeleinél is felhasználták a város jellegzetes épületeit, helyszíneit.

Megszűnik a USE unused

13 év után a USE unused két alapítója a drasztikusan megváltozott divatpiaci környezet miatt a márka megszüntetése mellett döntött.

The relaunch of Cedit

The relaunch of iconic Italian ceramic brand Cedit – Ceramiche d’Italia.

Elkészült az első építész sör, a C10

Kézműves sört adott ki a 10 éves Kortárs Építészeti Központ.

Hirdetés