A kör bezárul

Rigoletto minimalista díszletben.

„Hangulatában, élményében legyen eredeti” | Operaház 3D-ben

Csúcstechnikával idézték meg Ybl szellemét. Ujlaky-Gazdag István korábbi cikkét a digitális világ és az építészet kapcsolatát vizsgáló szeptemberi tematikánk kapcsán osztjuk meg újra.

Csúcstechnikával idézték meg Ybl szellemét

Az Operaház felújítását segítő digitális 3D modell.

Megszállott határfeszegetés és racionalizáció

Interjú Hevesi Annabellával, az I O line and round tervezőjével!

„Alkotóként meg kellene magunknak engedni néha, hogy lelassuljunk”

Interjú Demeter Nórával, a Demeter Design Stúdió vezetőjével. 

Újabb építész kapott Kossuth-díjat!

A 2022-es díjazottak között ott van Zoboki Gábor, akinek ezúton is gratulálunk egy korábbi interjúnk felidézésével!

Lendületben | Nemzeti Táncszínház

Merészebb kísérletezésre is alkalmas, sokféle módon teremthet kapcsolatot közönség és előadó közt a művészeti ág otthona. A játék tere és a nézők pozíciója közti folyamatos átmenet kezdeményező, „táncba hívja” a közönséget, míg a kiszolgálórészek diszkréten a háttérbe húzódnak. A Táncszínház az egész Millenáris Parkot mozgásba hozza.
 

Yblként gondolkodni

Zoboki Gábor előadása az Operaház felújításáról.

Opera-kalauz

A felújítás műhelytitkai első kézből, Zoboki Gábortól.

Mitikus kínai sziklaszirtek európai funkcionalitással

A ZDA - Zoboki Építésziroda második díjat nyert terve a sencseni Nemzetközi Előadóművészeti Központra, még részletesebben.

Zoboki: Az építészet lényegében környezetszennyezés

Van pont az Operaház fejújításánál, ahol meg kell kérdezni Yblt, hogy szabad-e? – erről is beszélt a MÉSZ podcastjében.

Az építészet környezetszennyezés?

Zoboki Gáborral indul a MÉSZ és a Madaz podcastje.

„Ybl úgy élt, mint én – nem dokumentálta magát”

Interjú Zoboki Gáborral az Operaház felújításáról.

A legjobb ötbe került a ZDA – Zoboki Építésziroda terve a sencseni Nemzetközi Előadóművészeti Központ tervpályázatán

A végső győzelemért pedig olyan nagyágyúkkal szállnak versenybe, mint a Zaha Hadid Architects.

Zoboki Gábor: Nagyon sajnálom, hogy lesz Budapesten magasház

Interjú az építésszel, aki egyáltalán nem rajzol számítógéppel.

A Nemzeti Táncszínház eleven épülete táncba hívja a közönséget is

Az épület közösségi karaktere közel áll a Nemzeti Táncszínház szellemiségéhez.

Hirdetés