Hirdetés

Új kategória Az Év Irodája versenyen

November 30-ig lehet pályázni az idén 11. alkalommal megrendezett versenyre.

Hirdetés

November 30-ig lehet pályázni Az Év Irodája versenyre, amely tavaly ünnepelte tizedik évfordulóját. A hatalmas érdeklődést jól jelzi, hogy a jubileumi évben 175 pályázat érkezett a megmérettetésre, majd a tízfős szakmai zsűri a több mint 7000 közönségszavazat figyelembevételével választotta ki a legjobbakat. Tavaly az egyes kategóriákban olyan cégek nyertek, mint a Magyar Telekom, a Transferwise, az All You Can Move, a Positive Adamsky, a Tetra Pak, a Fitout Zrt., a Microsoft vagy a HUB HUB közösségi iroda. 

A Telekom székház tavaly az Év családbarát irodája lett

Hazánk legnagyobb független munkakultúra és ingatlanszakmai eseményére évről évre egyre több nevezés érkezik, hiszen a vállalatok felismerték az irodai márkaépítés (Office Branding) fontosságát: a munkavállalók egy színvonalas, kreatív, márkahű, a munkahelyi élményre összpontosító irodában szeretnének dolgozni. 

„A verseny idén azért is lesz különleges, mert reprezentálja azokat a munkahelyi trendeket, amelyek a pandémia miatt elterjedtek a vállalatoknál. Az irodák átalakulnak, a távmunka szerepe megerősödött, a munkahelyek funkciója is változik, egyre inkább a közösségépítés helyszíne, miközben megváltozott a környezet és a játékszabályok”

– hangsúlyozta Kalmár Zoltán Az Év Irodája alapítója.

All you can move, avagy az Év kisvállalati irodája 2019-ben

Az Év Irodája verseny a már megszokott módon irodai és ingatlanszakmai kategóriákban keresi a legjobbakat, a munkaerőpiacon és az ingatlanszektorban dolgozó vállalatok és szakemberek legkiválóbb eredményeit díjazza és állítja reflektorfénybe. Az irodai kategóriákban az idén átadott, felújított irodák, közösségi terek nevezéseit várják, míg a szakmai kategóriákban a legjobb fejlesztőket, belsőépítészeket, ingatlanüzemeltetőket és –kezelőket, finanszírozókat, tervezett projekteket, tanácsadókat, kivitelezőket keresik, valamint a leginnovatívabb proptech startupokat is jutalmazzák. 

„Emellett 2020-ban az új ’Office Branding Különdíjjal’ a legkreatívabb irodai és márkaépítési megoldásokat is elismerjük, amelyek a  járványhelyzetre reagáltak. Többek között egyedi térváltoztatással, otthoni irodák berendezésével, vagy a 1,5 méteres távolság kreatív betartásával is lehet jelentkezni, vagyis bármilyen eredeti projektet, irodai megoldást vagy szervezeti kampányt várunk a versenyre"

– mondta Fodor Dániel, Az Év Irodája főszervezője.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Elindult Az Év Irodája verseny közönségszavazása

Elindult Az Év Irodája verseny közönségszavazása

Lezárult a jelentkezés, február 7-ig szavazhatunk kedvenc irodánkra. 

Az Újpesti Piac és egy cserépfalui ház videója is versenyben a Simon Architecture Prize-on

Az Újpesti Piac és egy cserépfalui ház videója is versenyben a Simon Architecture Prize-on

A nemzetközi díjra az épületek belakását, atmoszféráját megragadó videóval lehet nevezni.

Új szereplő az irodai márkaépítésben és kommunikációban

Új szereplő az irodai márkaépítésben és kommunikációban

Irodapiaci marketing ügynökséget alapított Az Év Irodája csapata.

Hirdetés