Legalábbis egy sneaker art oldalon.

Aki szereti a váratlan találkozásokat, bizonyára örömmel fogadja majd a shoobox sneakerművészeti Insta-hub ötletét, amely két gigamárkát boronál össze. A „NIKEA” mint szójáték egészen kézenfekvő, de a frigy még így is valószerűtlen kicsit – ezen segít a két logó egyesítése, és néhány tervrajz.

„Amikor összehozol két iparágat, két óriáscéget, akik valószínűleg sosem dolgoznának együtt, akkor abból... művészet lesz!” – vallja a shoobox az Instagram posztjában. A projekt a NIKE legnépszerűbb cipői alapján elkészített egy mintakatalógust, tervekkel, méretekkel és árakkal.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Az IKEA 200 millió eurót fektet a klímavédelembe

Az IKEA 200 millió eurót fektet a klímavédelembe

Az összeg feléből a közvetlen beszállítóit támogatná, hogy térjenek át a zöld megoldásokra. 

Már épül a LeBron James Building

Már épül a LeBron James Building

A Nike bővíti a campusát, és ebben a világ egyik legismertebb sportolójának is szerepet osztott.

Demenciában szenvedőknek fejleszt otthont az IKEA

Demenciában szenvedőknek fejleszt otthont az IKEA

Terápiás kertek és tükör nélküli fürdőszobák lesznek a megfizethető lakásokban.

Hirdetés