Legalábbis egy sneaker art oldalon.

Aki szereti a váratlan találkozásokat, bizonyára örömmel fogadja majd a shoobox sneakerművészeti Insta-hub ötletét, amely két gigamárkát boronál össze. A „NIKEA” mint szójáték egészen kézenfekvő, de a frigy még így is valószerűtlen kicsit – ezen segít a két logó egyesítése, és néhány tervrajz.

„Amikor összehozol két iparágat, két óriáscéget, akik valószínűleg sosem dolgoznának együtt, akkor abból... művészet lesz!” – vallja a shoobox az Instagram posztjában. A projekt a NIKE legnépszerűbb cipői alapján elkészített egy mintakatalógust, tervekkel, méretekkel és árakkal.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Érintésmentesen felvehető cipőt fejlesztett a Nike

Érintésmentesen felvehető cipőt fejlesztett a Nike

Csak beszállsz és kiszállsz: a GO FlyEase tökéletesen használható kéz nélkül is. 

Erdőt vásárolt az IKEA

Erdőt vásárolt az IKEA

Így megakadályozza az erdőirtást, és még a helyi vállalkozásokat is támogatja.

Így teljes az ünnep: mézeskalács-bútorok az Ikeától

Így teljes az ünnep: mézeskalács-bútorok az Ikeától

Imbuszkulcsot nem mellékelnek hozzá, de a leírása ugyanolyan, mint a valódi bútoroké.

Hirdetés