Wolsky András, Random Space-Constellation NO'1, 2023
Kőszeghy Flóra (Studio Kőszeghy) portréja
ÉPÍTÉSZET – FESTÉSZET – SZÍNDINAMIKA Tari Gábor munkásságában
Alaprajz, újratervezés, kivitelezés
Két hetes programsorozattal készül a Képző
Áprilisi témánk az építészet és a művészet sokoldalú viszonya
Czene Márta Kitérés című festménye
Pályázati felhívást tett közzé a Habitat for Humanity Magyarország
2024. február 22-én nyílik Koronczi Endre kiállítása
Ámmer Gergő Forrás című márványszobra
Kortárs képzőművészek a KÉPEZŐ-ben
Hortus Contemplationis
Kortárs „hibajavítás”
Az OCTOGON online januárban a kulturális intézményekkel foglalkozik
Egy párizsi lakás, ahol nem csak a designt házasították a képzőművészettel, de a kelet- és nyugat-európai örökséget is a legnagyobb természetességgel ötvözték
Alaprajz, újratervezés, kivitelezés – Glázer Attila alkotói útja a tájépítészettől a „multiartist” létig.
A Zsámbéki Öregtemplom megújításának tervpályázatán egyetlen kiemelt megvételt hirdettek, amely ráadásul az indulók többségével ellentétben romemlékként őrizte volna meg a templom maradványait. A Vikár és Lukács Építész Stúdió pályaművében az állagmegóváson, a kiszolgáló épületek speciális elrendezésén és az igényes tájépítészeti kiképzésen volt a hangsúly.
A Zsámbéki Öregtemplom tervpályázatának eredményhirdetésén nem neveztek ki II. helyezettet, helyette megosztott harmadik díjakat osztottak ki. Lapunk a 4N Építésziroda munkáját követően most Tarnóczky Tamás Attila (Építészkohó Kft.) 13. századi állapotot alapul vevő visszaépítési koncepcióját mutatja be.
A 4N Építésziroda megosztott III. díjban részesült munkáját rendhagyó szöveggel ismerhetik meg, mellyel átélhetjük egy ilyen jelentős műemlék köré szerveződő nagy pályázat kihívásait, tervezési folyamatát. „ Aki érti, érti, aki nem az, nem…"
Nemzetközi pályázaton nyerték a lehetőséget